Pirkėjai skundžiasi dėl kokybės Pereiti į pagrindinį turinį

Pirkėjai skundžiasi dėl kokybės

2013-03-16 23:59
Pirkėjai skundžiasi dėl kokybės
Pirkėjai skundžiasi dėl kokybės / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Nusiskundimų dėl prastos maisto produktų kokybės uostamiestyje mažėja. Tokie rezultatai pristatyti vakar – Pasaulinę vartotojų teisių ir Europos vartotojų dieną.

Šia proga Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža visiems vartotojams linkėjo pirkti saugius, kokybiškus, atitinkančius poreikius maisto produktus.

"Apsipirkdami vartotojai turėtų būti budrūs. Svarbu atkreipti dėmesį į produkto ženklinimą, laikymo sąlygas, tinkamumo vartoti terminą, ar nėra pažeista pakuotė. Nereikia pirkti bet kokios prekės, neapžiūrėjus produkto įsimesti jį į krepšį", – pabrėžė viršininkas.

A.Baužos teigimu, situacija dėl maisto produktų kokybės Klaipėdos mieste, rajone ir Neringoje nėra bloga.

Vartotojų skundų dėl prastų maisto produktų mažėja. Užpernai jų buvo sulaukta 281, iš jų pasitvirtino 35 proc. Pernai skundų buvo sulaukta mažiau – 241, o pasitvirtino 32 proc.

Per pirmuosius du šių metų mėnesius tarnyba sulaukė 41 skundo. Iš jų pasitvirtino 22 proc.

Pasak A.Baužos, dažniausiai klaipėdiečiai skundžiasi maisto produktų, įsigytų prekybos centruose, kokybe. Pernai tokie skundai sudarė 63 proc. visų pagrįstų nusiskundimų. Šiek tiek rečiau vartotojai kreipėsi dėl viešojo maitinimo įstaigose ragautų patiekalų.

A.Bauža pasakojo, kad dažniausiai pasitvirtina vartotojų nusiskundimai dėl maisto produktų kokybės. Antroje vietoje pagal pagrįstumą yra skundai dėl higienos, trečioje – dėl produktų ženklinimo.

"Jei pirkėjui ir pardavėjui nepavyksta susitarti, tada vartotojas gali kreiptis į mūsų tarnybą", – pabrėžė viršininkas.

Į Klaipėdos valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą galima kreiptis ir nemokamu telefonu, kuris veikia visą parą – 8 800 40403.

"Būtent šia linija ir sulaukiame daugiausia skundų. Priimami ir anoniminiai. Tačiau būtų gerai, kad skambinusysis pasakytų savo telefono numerį, elektroninį paštą. Tokių duomenų reikia, kad galėtume pranešti apie skundo ištyrimą ir, jei prireiks, pasitikslinti įvykio aplinkybes", – tvirtino A.Bauža.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų