Minėtas dviračių ir pėsčiųjų takas būtų magistralinis. Jis būtų sujungtas su prie ligoninių miestelio esančiu transporto mazgu.
Dviračių ir pėsčiųjų tako nuo Dragūnų kvartalo iki Savanorių gatvės projektas buvo pristatytas miesto valdžios atstovams. Projektuotojai neišvengė pastabų.
Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas tvirtino, kad projekte nėra numatyta naujojo dviračių ir pėsčiųjų tako ryšių su jau esamais dviračių takais.
Vienas jų – nuo Dragūnų gyvenamojo kvartalo einantis dviračių takas per mišką iki magistralinio dviračių tako Vasaros estrada–Giruliai.
Nenumatyta naujojo tako ryšių ir su magistraliniu dviračių taku, kuris eina nuo miesto centro palei Danę iki tilto per Klaipėdos gatvę Tauralaukyje.
Be to, naujasis dviračių takas į priešingą pusę taip pat vestų į niekur. Nuo Dragūnų gyvenamojo kvartalo miesto centro link palei Liepojos gatvę nėra nei pėsčiųjų, nei dviračių tako. Kitoje gatvės pusėje taip pat.
„Prašėme, kad ryšiai su esamais dviračių takais projekte atsirastų“, – pabrėžė vicemeras.
Naujasis dviračių takas turėtų būti suprojektuotas dar šiemet, tačiau neaišku, kada bus įrengtas.
„Tai nėra prioritetinė vieta, kur labiausiai reikėtų investuoti į dviračių takus. Dragūnų gyvenamasis kvartalas turi jungtį su magistraliniu dviračių taku Vasaros estrada–Giruliai, o į bažnyčią bau pėsti vaikšto“, – teigė vicemeras.
A.Šulcas pabrėžė, kad pagal specialųjį miesto dviračių takų planą yra ruožų, kuriems labiau reikia investicijų.
Naujausi komentarai