Po savaitgalio siautėjusio stipraus vėjo, kurio gūsiai vietomis siekė iki 32 m/s, Klaipėdos uosto darbas grįžo į įprastas vėžes. Per pastarąją parą uoste atlikta 20 laivų įvedimo ir išvedimo operacijų. Naktį iš sekmadienio į pirmadienį prie bendrovės „Klaipėdos nafta“ 2 krantinės buvo pastatytas 250 metrų ilgio tanklaivis „Deep Blue“, į jį turėtų būti pakrauta apie 90 000 tonų mazuto. Pasak uostininkų, toks didelis kiekis naftos produktų pakraunamas ne itin dažnai.
„Stipriausiai vėjas įsismarkavo naktį iš penktadienio į šeštadienį. Laivų kapitonai buvo įspėti pasirūpinti papildomais švartavimo lynais ir pasiruošti saugiam stovėjimui prie krantinių, kol praeis ciklonas. Kai kurie laivai, dėl saugumo, iš uosto buvo išvesti laukti jūroje, o pasibaigus audrai, jie sugrįžo baigti krautis. Incidentų uoste per audrą neužfiksuota, net ir ribojant laivybą, keltai, linijiniai ro-ro laivai dirba pagal įprastus grafikus, laikinai, kelioms valandoms nekėlė tik senosios Smiltynės perkėlos keltas“, – teigė uosto kapitonas Adomas Alekna.
Šeštadienį siautėjęs šiaurės vakarų vėjas sekmadienį pradėjo rimti. Visiškai atnaujinus laivybą buvo pradėta dirbti su didžiuliais, ilgesniais kaip 200 metrų, laivais.
Sekmadienį, anksti ryte buvo išvestas 244,15 m ilgio konteinervežis laivas „MSC Alexa“ (82–89 krantinės), leista įplaukti ir pabaigti krovą 183 m ilgio tanklaiviui „Sti Larvotto“ (1 krantinė).
Tą patį rytą prie 8–9 krantinių pakrauti metalo granulių buvo prišvartuotas 228,99 m laivas „United Fortune“. Prie 4 krantinės stovi prišvartuotas 224 m ilgio laivas „Coal Pride“, 104 krantinės – 200 metrų ilgio balkeris „Saga Fortune, šiandien ryte prie Nr. 67A prišvartuotas 225 m ilgio balkeris „Ince Anadolu“, prie krantinės Nr. 5 ruošiamasi prišvartuoti 225 m ilgio balkerį „Peace Bright“.
Prognozuojama, kad vėjuoti orai iš pajūrio dar nesitrauks, pirmadienį dieną vėjas turėtų vėl sustiprėti iki 24 m/s.
Naujausi komentarai