Tvoskiantis uosto dugno turinys teka specialiu žemsiurbės vamzdžiu.
„Kai valė Pilies uostelio dugną, dėl iškasamo grunto buvo kilęs skandalas. Dumble daugybę metų kaupėsi sunkieji metalai ir iš laivų į vandenį patenkančios nuodingos medžiagos. Kodėl čia leidžia iškasti ir atgal supilti į pievas?“ – stebėjosi klaipėdiečiai.
Aplinkosaugininkai aiškina nematą nieko blogo, kad dumblas keliauja į Rusnės salos lygumas.
Dėl darbų Uostadvario uoste į Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamentą kreipėsi Vidaus vandens kelių direkcija.
Paaiškėjo, kad Vidaus vandens kelių direkcija rengė Uostadvario vidaus vandenų uosto akvatorijos valymo darbų laivybos reikmėms planą. Jį suderino su Nemuno deltos regioninio parko direkcija.
„Kovo 27 d. Šilutės rajono agentūros pareigūnai atliko patikrą. Jos metu nustatyta, kad darbai vykdomi pagal parengtą ir suderintą planą, iškastas gruntas supilamas plane numatytose vietose“, – situaciją komentavo Šilutės rajono agentūros vedėja Galina Misevičienė.
Tačiau Klaipėdos gyventojams užkliuvo tai, kad niekas netyrė iškasamo grunto cheminės sudėties.
Tiesa, patys Uostadvario gyventojai aiškina, kad uostelį gilinti reikėjo jau seniai.
„Tai, ką Nemunas suneša, tą ir iškasė. Nematau jokios bėdos. Vienais metais uostelį gilino didžiąja žemkase, šį kartą atvaryta mažesnė. Uoste laivų nėra daug. Nebus čia susikaupę jokių nuodingų medžiagų“, – kalbėjo įmonės „Uostadvaris“ vadovas Dalius Kuzma.
Naujausi komentarai