Pokyčiai Minijos gatvėje įžiebė aistras

Minijos, Pilies ir Naujojo Uosto gatvėse siekiama įrengti išmanųjį eismo reguliavimą, leisiantį automobilių vairuotojams ir dviratininkams judėti vadinamosios žaliosios bangos principu. Nors planai sveikintini, Saugaus eismo komisija projektuotojų idėjoms nepritarė. Raginama daugiau dėmesio skirti svarbiausiam dalykui – gyventojų saugumui.

Saugaus eismo komisijoje praėjusią savaitę iš dalies aptarti įmonės "Gatvių apšvietimas" užsakymu rangovo – bendrovės "Atamis" – parengti planai.

Įpusėjus pristatymui vieningai nuspręsta negaišti laiko ir iškart nepritarti techninio projekto siūlymams.

Esą šie neatitinka pagrindinio komisijos tikslo – saugumo.

Projektuotojų teigimu, Minijos gatvėje galėtų atsirasti tokia išmanioji transporto srautus atpažįstanti įranga, kuri sutrumpintų laukimą prie šviesoforų.

Esą ši sistema bus daug "protingesnė" už žaliąją bangą ir padės sureguliuoti eismą taip, kad neliktų vairuotojus varginančių kamšačių.

Įranga dėl jutiklių reaguotų į eismo srauto pokyčius kiekvieno ciklo metu ir pati parinktų geriausią būdą susidariusiems transporto srautams išsklaidyti.

Taip pat visomis kryptimis atsirastų ir dviračių šviesoforai.

Tačiau, norint įgyvendinti šiuos planus, būtini ir tam tikri pokyčiai. Pavyzdžiui, tam tikrose vietose panaikinti pėsčiųjų perėjas. Ši žinia sukėlė audringų komisijos narių diskusijų.

Esą perėja ties Minijos gatvės 132-uoju namu, kur yra vadinamasis turgelis, projekte nenumatyta. Norint, kad veiktų žalioji banga, jos iš viso neturėtų būti. Dar yra galimybė įrengti šviesoforinę sankryžą.

"Čia yra Saugaus eismo komisija. Mes nesiekiame, kad greičiau pralėktų sunkvežimiai, automobiliai, išskyrus viešąjį transportą ir dviračius. Turime atsižvelgti į saugumą ir išklausyti gyventojų nuomonę", – sakė vicemeras Artūras Šulcas.

Vadinamajame Žvejybos uoste gyvenantis Saugaus eismo komisijos narys Saulius Liekis užginčijo projektuotojų sumanymą.

"Iš tikrųjų perėja prie turgelio yra labai svarbi ir gausiausia pėsčiųjų. Galbūt, esant reikalui, mažesnė blogybė būtų panaikinti Sulupės gatvės perėją", – svarstė S.Liekis. Jam pritarė ir kita vietos gyventoja.

Dar vienas projektuotojų siūlymas – įrengti reguliuojamą sankryžą Minijos ir Sulupės gatvių sankirtoje bei naikinti posūkius į kairę.

"Tai kaip įvažiuoti į polikliniką, į darželius? Ten ir taip eismas sudėtingas", – nesuprato S.Liekis.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento Liudviko Dūdos, visiems panašaus pobūdžio projektams turi būti atliekamas saugaus eismo auditas. Šiam – taip pat.

"Iš tikrųjų mes ne visai atsakingai viską darome. Brėžiniai taip nežiūrimi ir nederinami", – nukirto Klaipėdos savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

Projektą, kai jam bus pritarta, tikimasi įgyvendinti europinėmis lėšomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Hm

Hm portretas
Paskaičius straipsnį aišku tik viena. Per artimiausius metus jokių pokyčių nebus.

Yes

Yes portretas
Yes , prie kiekvien sankryzai po sviesoforu , kiekven namui sviesofora !

89

89 portretas
Taikos 89 neturi isvys kur auto statyt. Tik bauduoja . Galvokit
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių