Garbaus amžiaus klaipėdietė teigė bijanti lipti ir ten esančiais laiptais.
„Jeigu neskubu, apeinu šitą žiedinę sankryžą, einu per pėsčiųjų perėją. Tai saugiau, negu einant požemine perėja. Ar jūs matėte, kokios ten suskilusios šaligatvių trinkelės? Ir labai nešvaru. Ant suoliukų benamiai sėdi, apstu šiukšlių. Vienintelis gražus dalykas – mėlyni gatvės piešiniai su jūriniais akcentais. Manau, kad šiai perėjai jau reikėtų remonto“, – svarstė moteris.
Klaipėdietė Rasa pasakojo, kad su mažamečiu vaiku dažnai išeina pasivaikščioti. Kadangi mažylis greitai pavargsta, ilsisi vežimėlyje.
„Jeigu aplink nematau žmonių, galėsiančių padėti nuvežti vežimėlį laiptais, irgi apeinu aplinkui. Toje požeminėje perėjoje visos nuvažos baisios, tad nerizikuoju nei vaiko, nei savo sveikata“, – tikino Rasa.
Uostamiestyje yra keturios požeminės pėsčiųjų perėjos: Baltijos ir Taikos pr. žiedinėje sankryžoje, po Šilutės plentu, ties Vingio prekybos centru ir neseniai atverta Baltijos prospekto naujosios estakados požeminė perėja.
Šių metų balandį Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas užsiminė, kad pradėjus tvarkyti Vingio g. perėją pamažu bus tvarkomos ir kitos požeminės perėjos.
Tačiau kada konkrečiai tai bus – nežinia, kadangi dar nepriimti sprendimai dėl Vingio pasažo perėjos – vieni klaipėdiečiai nori, kad būtų pašalinta požeminė ir kad vietoj jos būtų įrengta antžeminė perėja, kiti yra už tai, jog liktų požeminė.
Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Inga Kubilienė teigė, kad Baltijos ir Taikos pr. žiedinės sankryžos požeminės perėjos situacija bus gerinama dar šiemet.
„Nors kapitalinis požeminės perėjos remontas šiais metais nėra numatytas, situacija bus gerinama. Kad būtų užtikrintas pėsčiųjų saugumas, rudeniop planuojama tvarkyti laiptų pakopas, atlikti kitus kosmetinio remonto darbus“, – sakė I. Kubilienė.
Naujausi komentarai