Elektromobiliams skirtos vietos yra prie elektromobilių įkrovimo įrenginių. Jų uostamiestyje yra 18, prie kiekvieno įrenginio – po dvi parkavimo vietas.
Pasak „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktoriaus Gintaro Neniškio, automobilių statymas elektromobiliams skirtose vietose uostamiestyje nėra didelė problema, bet tokių atvejų pasitaiko.
Tai nėra masinė problema.
„Retas atvejis, kad būtent elektromobilio vietoje pasistatytų įprastus automobilius. Tai nėra masinė problema. Be to, elektromobilių įkrovimo vietose gali būti įkraunamos ir hibridinės transporto priemonės. Jos nėra atleistos nuo rinkliavos už automobilių stovėjimą. Jos įkraunamos nemokamai, gali stovėti vieną valandą, bet už stovėjimą šioje vietoje turi susimokėti“, – priminė pašnekovas.
Kai kurie vairuotojai savo hibridinius automobilius įkrauti palieka visai dienai, o už parkavimą taip ir nesusimoka.
„Mes baudas rašome už rinkliavos nesumokėjimą, o dėl Kelių eismo taisyklių pažeidimų esame sutarę, kad juos kontroliuotų Viešosios tvarkos skyrius. Jie žiūri ir dėl tos vienos valandos. Jeigu stovi vieną valandą ir dar 15, 20 minučių, niekas didelių problemų nekelia, bet jeigu atsistoja trims, keturioms valandoms arba visai dienai, tada su tokiais dirba Viešosios tvarkos skyrius, reiškia įspėjimus ir skiria tam tikras baudas“, – teigė G. Neniškis.
Vietinės rinkliavos mokėjimo tvarkos pažeidimas užtraukia baudą nuo 20 iki 40 eurų, o nusižengus pakartotinai – nuo 40 iki 100 eurų.
Naujausi komentarai