Klaipėdos savivaldybė anksčiau skaičiavo, kad šiam tikslui gali prireikti apie 700 tūkst. eurų.
Tačiau pernai paskelbus rangos konkursą, jame dalyvavo tik vienas tiekėjas, kuris siūlė darbus atlikti už 2 mln. eurų.
Tuomet pradėta aiškintis, ar visi projekte nurodyti darbai yra būtini, apsispręsta atlikti tilto išsamią ekspertizę.
Tyrimą atliko Vilniaus Gedimino technikos universiteto atstovai. Šio universiteto profesorius Darius Bačinskas pristatė ekspertizės rezultatus.
Ekspertas priminė, kad tilto paklotas buvo keistas 2007 m., kad nusidėvėjo tilto viršutinė danga, atsivėrė plyšiai plieniniuose paklotą laikančiuose elementuose.
Per laiką ypač nukentėjo pakeliamo tilto sujungimo vietos. Ties jomis atsivėrė duobės, ištrupėjo deformacinė siūlė, reikia remontuoti ir prietilčio zoną.
„Vaizdelis nelabai koks“, – tikino D. Bačinskas.
Didžiausias bildesys kyla ties prietilčio ir tilto sandūra. Senamiesčio gyventojai ne kartą yra kėlę klausimą dėl autobusų važiavimo per senamiestį, esą būtent jie kelia didžiausią bildesį.
Vaizdelis nelabai koks.
Ekspertai fiksavo ir tilto sijos sienelės pažaidas, aptikta deformuotų plieninių detalių.
Specialistai įsitikinę, kad tilto paklotą laikantys mazgai – didžiausia bėda. Jie yra surūdiję, ne kartą buvo virinti, tad tilto ekspertizę atlikę specialistai išvystą vaizdą pavadino Napaleono tortu.
Klausimų kilo ir dėl povandeninės tilto dalies, nes niekas rimtai netyrė atramų būklės.
Biržos tiltas yra unikalus statinys, analogiško Lietuvoje nėra.
(be temos)
(be temos)
(be temos)