„Vasaros koncertų estrada pastatyta prieš 40 metų, ji šiai dienai visiškai neatitinka modernaus miesto vizijos. Projektuotojai parodė, kaip ateityje galėtų atrodyti mūsų Vasaros estrada. Vizija labai graži, atitinkanti šiuolaikinius poreikius bei funkcionali. Tinkamai įdarbinus erdves, šiltuoju metų laiku čia rastųsi daugiau gyvybės. Tikėtina, kad, sukūrus reikiamą infrastruktūrą, Vasaros estrada būtų patrauklesnė ir renginių organizatoriams – šioje vietoje galėtų vykti žymiai daugiau kultūrinių renginių, koncertų. Ypač didelių pagyrų nusipelno projektuotojų matymas dėl prieigų įveiklinimo. Lauksime skaičiavimų, kiek visa tai galėtų kainuoti, o tada žengsime į priekį – rengsimės pradėti rangos darbus, kuriuos galėtume vykdyti per kelis etapus“, – sakė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Vizija labai graži, atitinkanti šiuolaikinius poreikius bei funkcionali.
Kiek miestui kainuos Vasaros estrados atgaivinimo darbai kol kas nėra žinoma – sąmata bus rengiama techninio projekto metu. Kaip ir kada ji bus įgyvendinama, spręs Savivaldybės taryba.
Pagal projektuotojų pateiktą viziją, estrados dalyje, kuri skirta sėdėti žiūrovams ir yra įrengta ant nuožulnaus pylimo, siūloma pašalinti nefunkcionalius betoninius elementus.
Žiūrovų vietų skaičius (rytinėje tribūnoje) išliks toks pat – 9245 vietos, eilių ir suolelių skaičius nebus mažinamas. Toks pat kaip dabar išliks ir atlikėjų vietų skaičius vakarinėje tribūnoje. Ant ilgaamžių medžiagų – granito ar architektūrinio betono mišinio – pagrindo bus iš perdirbto plastiko pagaminta sėdimoji dalis.
Projektuotojai taip pat pasiūlė išnaudoti amfiteatro užnugarį (apie 800 kv. papildomo ploto), ten įrengiant patalpas jaunimo organizacijoms, repeticijoms, administracijai įsikurti.
„Projektuotojų vizijoje numatyta rekonstruoti pagrindinį taką, jame įrengiant saleles su medžiais, jaukumo vakarais suteikiančiais šviestuvais, mažąja architektūra. Dešinėje estrados pusėje siūloma įrengti 60 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, aktyvią poilsio zoną (aikšteles BMX dviračių trasoms, erdvę riedutininkams), šalia pagrindinio tako – vaikų žaidimo aikštelę, lauko kavinę/užkandinę, kurioje galėtų prisėsti vaikus atlydėję suaugusieji. Projektuotojų nuomone, visa estrados prieigų teritorija turėtų būti tvarkoma vienu etapu, kad būtų galima kompleksiškai spręsti apželdinimo, įdomesnės takų struktūros ir kt. klausimus. Siūlomi sprendiniai, kurie leistų išsaugoti čia augančius medžius, o įspūdžiui sukurti siūloma naudoti skirtingas takų dangas, skirtingas faktūras“, – sakė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Vasaros koncertų estrada pastatyta 1983 m. 2020 m. rugpjūtį konkursą Vasaros koncertų estrados architektūriniam projektui parengti paskelbusi Klaipėdos savivaldybė gavo du pasiūlymus, tačiau apsisprendė, jog sutartis dėl tolimesnių statinio projektavimo darbų nebus pasirašyta nė su vienu konkurso dalyviu.
Vasaros koncertų estrados techninį projektą tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos. Projektas bus suskirstytas į baigtinius įgyvendinimo etapus, projekto įgyvendinimui numatyti skirtingi finansavimo šaltiniai.
Naujausi komentarai