Ryškiausiam uostamiesčio lauko ekranui – žalioji energija

  • Teksto dydis:

Didžiausios raiškos ekologiškas lauko ekranas judriausioje uostamiesčio vietoje – taip trumpai būtų galima apibūdinti vieną efektyviausių reklamos būdų, kuriuos siūlo lauko ekranų tinklas – „2go“.

Išsiskiria ryškumu

Baltijos pr. ir Minijos gatvių sankryža – viena pagrindinių Klaipėdos miesto arterijų, kur didžiulius vairuotojų srautus pristabdo šviesoforai. Tad natūraliai jų žvilgsniai krypsta į šioje vietoje įrengtą didžiulį lauko ekraną.

Prieš metus įrengtas ekranas iš kitų išsiskiria savo raiška – 720 x 360 pikselių, tad reklama puikiai matoma ir iš didesnio atstumo tiek dieną, tiek naktį. Vaizdas jame atrodo ryškesnis ir gyvesnis.

Ekranas specialiai sukurtas lauko sąlygoms ir puikiai veikia bet kokiomis oro sąlygomis. Kokybiškas ekranas yra ilgaamžis ir nevargina akių.

Netoli ekrano apstu lankytinų objektų (Švyturio arena, prekybos ir pramogų centras „Akropolis“, kiti dideli prekybos centrai, Centrinis Klaipėdos terminalas, Naujoji Smiltynės perkėla), tad vieta kasdien sulaukia didžiulio auditorijos srauto su optimaliai parinktu matymo kampu.

Stop kadras

Ekranams – ekologiška energija

Lauko ekranus administruojančios įmonės siekis – ne tik sėkmingai plėtoti verslą, bet tuo pačiu nepamiršti ir gamtos, todėl įvairiuose miestuose statant ekranus diegiamos žaliosios technologijos.

„Naudojama pažangi LED technologija, kuri leidžia sunaudoti mažai energijos ir matyti nepriekaištingą video vaizdą. Lauko ekranas yra puikiai matomas tiek iš arti, tiek iš toli“, – sako lauko ekranų tinklo „2go“ atstovas V. Tolvaiša.

Lauko ekrano „maitinimui“ naudojamos saulės baterijos, teikiančios nemažą dalį elektros energijos. Toks elektros gamybos būdas gerokai sumažina tradicinių energijos išteklių sunaudojimą. Lauko ekranų tinklas „2go“ – vienintelis ekranų tinklas Lietuvoje naudojantis tokius ekologiškus ekranus.

Stop kadras

Reklama – patraukli ir informatyvi

Kaip parodė „2go“ klientų atsiliepimai, judrioje vietoje ir tinkamai pateikta reklama pasiteisina nuo pirmųjų dienų – gerokai išauga klientų ratas. Įmonė su užsakovu suderintą medžiagą gali paleisti tą pačią dieną, praėjus vos valandai.

„2go“ specialistai atkreipia dėmesį, kad vizualiai pateikiama reklama turi būti patraukli bei informatyvi. Turinti ilgametę patirtį įmonė padeda sukurti reklaminius vaizdo klipus, pritaikytus lauko LED ekranams, atsižvelgiant į užsakovo tikslus, prekinio ženklo stilių ir komunikaciją kituose sklaidos kanaluose.

Sukurtas reklaminis klipas tinka daugeliui lauko LED ekranų, todėl jį galima transliuoti keliuose skirtingų miestų ekranuose.

Tyrimai patvirtino naudą

Tyrimo rezultatai rodo, kad lauko reklama yra viena efektyviausių reklamos formų: per savaitę vieną ekraną pamato per 400 tūkst. reklamos stebėtojų, kintanti vaizdo reklama patraukia gerokai didesnį dėmesį – 400 proc., lauko reklama pardavimų vidurkį padidina beveik 30 proc., o reklamuojamas prekinis ženklas 48 proc. vertinamas patikimiau.

„2go“ galima apibūdinti trimis žodžiais – veržlumas, atkaklumas ir atsakingumas. Esame grandis tarp pardavėjo ir pirkėjo, todėl „2go“ rūpinasi, kad klientai būtų matomi, o gyventojai gautų koncentruotą ir patikimą informaciją apie konkurencinėje rinkoje vyraujančias prekes ir paslaugas“, – sako lauko ekranų tinklą Lietuvoje ir Latvijoje atstovas V. Tolvaiša.

Daugiau informacijos rasite: www.2go.lt arba www.owexx.com/reklama-ekranuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Audrius

Audrius portretas
Susimoviau. Komentaras buvo skirtas Jonui Lietuviui. Atsiprašau.

Audrius

Audrius portretas
Ramass,ui. Gera mintis. Reklama ant namų (ypač prie gatvės) galines sienas panaudot reklamai. Atsipirktų visos renovacijos. Ir šildymas.

Jonas Lietuvis

Jonas Lietuvis  portretas
Kas Klaipėdoje vagia iš piliečių dvasinę ramybę , normalius vaizdus , daro reklamos vergais. Vietoj to kad pilietis pamatytų mėlyną dangų su debesėliais , ar gražų vaizdą į gyvenamą rajoną , ar šiaip vaizdą - vykdoma atviroji vagystė. Per jėgą braunamąsi į smegenis kad pirktum nereikalingas prekes , ar rinktum menkavertį politiką , kurio privalumas - būti bestuburiu savanaudiu. Šita kampanija prasidėjo buvusio miesto dailininko laikotarpiu , kada jis už kelis centus parsidavė reklamos pardavėjams, ir pradėta ją brukti pačiu blogiausiu būdu - vagystės metodu. Vietoj to kad būtų panaudotos esamų namų fasadinės sienos , savivaldos vagys išleido potvarkį -uždrausti, ir parsidavėlių darbus matome ,bet nematome lopinėlio dangaus,kaip toje dainoje. Šita veikla turėjo būti sustabdyta , korupcijos ir vagystės požymiai daugiau nei ryškūs , nors prisidengta kolektyviniu sprendimu. O pinigus už reklamą turėjo gauti ,namų gyventojai o ne viešo intereso vagys.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių