- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausios raiškos ekologiškas lauko ekranas judriausioje uostamiesčio vietoje – taip trumpai būtų galima apibūdinti vieną efektyviausių reklamos būdų, kuriuos siūlo lauko ekranų tinklas – „2go“.
Išsiskiria ryškumu
Baltijos pr. ir Minijos gatvių sankryža – viena pagrindinių Klaipėdos miesto arterijų, kur didžiulius vairuotojų srautus pristabdo šviesoforai. Tad natūraliai jų žvilgsniai krypsta į šioje vietoje įrengtą didžiulį lauko ekraną.
Prieš metus įrengtas ekranas iš kitų išsiskiria savo raiška – 720 x 360 pikselių, tad reklama puikiai matoma ir iš didesnio atstumo tiek dieną, tiek naktį. Vaizdas jame atrodo ryškesnis ir gyvesnis.
Ekranas specialiai sukurtas lauko sąlygoms ir puikiai veikia bet kokiomis oro sąlygomis. Kokybiškas ekranas yra ilgaamžis ir nevargina akių.
Netoli ekrano apstu lankytinų objektų (Švyturio arena, prekybos ir pramogų centras „Akropolis“, kiti dideli prekybos centrai, Centrinis Klaipėdos terminalas, Naujoji Smiltynės perkėla), tad vieta kasdien sulaukia didžiulio auditorijos srauto su optimaliai parinktu matymo kampu.
Stop kadras
Ekranams – ekologiška energija
Lauko ekranus administruojančios įmonės siekis – ne tik sėkmingai plėtoti verslą, bet tuo pačiu nepamiršti ir gamtos, todėl įvairiuose miestuose statant ekranus diegiamos žaliosios technologijos.
„Naudojama pažangi LED technologija, kuri leidžia sunaudoti mažai energijos ir matyti nepriekaištingą video vaizdą. Lauko ekranas yra puikiai matomas tiek iš arti, tiek iš toli“, – sako lauko ekranų tinklo „2go“ atstovas V. Tolvaiša.
Lauko ekrano „maitinimui“ naudojamos saulės baterijos, teikiančios nemažą dalį elektros energijos. Toks elektros gamybos būdas gerokai sumažina tradicinių energijos išteklių sunaudojimą. Lauko ekranų tinklas „2go“ – vienintelis ekranų tinklas Lietuvoje naudojantis tokius ekologiškus ekranus.
Stop kadras
Reklama – patraukli ir informatyvi
Kaip parodė „2go“ klientų atsiliepimai, judrioje vietoje ir tinkamai pateikta reklama pasiteisina nuo pirmųjų dienų – gerokai išauga klientų ratas. Įmonė su užsakovu suderintą medžiagą gali paleisti tą pačią dieną, praėjus vos valandai.
„2go“ specialistai atkreipia dėmesį, kad vizualiai pateikiama reklama turi būti patraukli bei informatyvi. Turinti ilgametę patirtį įmonė padeda sukurti reklaminius vaizdo klipus, pritaikytus lauko LED ekranams, atsižvelgiant į užsakovo tikslus, prekinio ženklo stilių ir komunikaciją kituose sklaidos kanaluose.
Sukurtas reklaminis klipas tinka daugeliui lauko LED ekranų, todėl jį galima transliuoti keliuose skirtingų miestų ekranuose.
Tyrimai patvirtino naudą
Tyrimo rezultatai rodo, kad lauko reklama yra viena efektyviausių reklamos formų: per savaitę vieną ekraną pamato per 400 tūkst. reklamos stebėtojų, kintanti vaizdo reklama patraukia gerokai didesnį dėmesį – 400 proc., lauko reklama pardavimų vidurkį padidina beveik 30 proc., o reklamuojamas prekinis ženklas 48 proc. vertinamas patikimiau.
„2go“ galima apibūdinti trimis žodžiais – veržlumas, atkaklumas ir atsakingumas. Esame grandis tarp pardavėjo ir pirkėjo, todėl „2go“ rūpinasi, kad klientai būtų matomi, o gyventojai gautų koncentruotą ir patikimą informaciją apie konkurencinėje rinkoje vyraujančias prekes ir paslaugas“, – sako lauko ekranų tinklą Lietuvoje ir Latvijoje atstovas V. Tolvaiša.
Daugiau informacijos rasite: www.2go.lt arba www.owexx.com/reklama-ekranuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvos jūrų muziejaus turo Aukštaitijoje startas – Utena
Lietuvos jūrų muziejus 45-ąjį sezoną pradeda įspūdingu projektu „Su jūra mes didesni“, kuris iki rudens jūrinės Lietuvos idėjas skleis labiausiai nuo Baltijos nutolusiame regione – Aukštaitijoje. ...
-
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų – aktualios?20
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų uostamiesčio gyventojams – vis dar aktualios. Tačiau daugelyje kiemų jos pamažu naikinamos, kadangi prioritetas teikiamas mašinų vietų, vaikų žaidimų aikštelių, suoliukų, žaliųjų plot...
-
Klaipėdiečius siutina kriokiantys automobiliai20
Uostamiesčio gyventojams įgriso naktimis triukšmingais automobiliais važinėjantys ir ramybės neduodantys jaunuoliai. Pareigūnai tikina, kad triukšmą keliančios modifikuotos automobilių išmetimo sistemos ne visais atvejais neatitin...
-
Klaipėdos kapinėse įjungtas vandens tiekimas5
Artimųjų amžinojo poilsio vietas lankantys klaipėdiečiai jau gali naudotis vandens čiaupais. Prižiūrėtojai įjungė vandens tiekimą Lėbartų ir Joniškės kapinėse. ...
-
Klaipėdoje planuojama rekonstruoti miesto polikliniką6
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su įmone „Synergy Solutions“, kuri parengs 1979 metais uostamiestyje pastatytos poliklinikos kapitalinio remonto techninį projektą. ...
-
Jaunieji uostamiesčio ambasadoriai
Septintą kartą Klaipėdos turizmo informacijos centras organizavo „Jaunųjų gidų mokyklėlę“ arba užsiėmimų ciklą „Jaunasis Klaipėdos ambasadorius“, skirtą jaunesniųjų klasių vaikams. Kadangi šiemet mieste paskelbti...
-
Klaipėdiečiai: ant šaligatvių virsta medžiai7
Draudimas kirsti ar genėti medžius įsigaliojo nuo kovo vidurio. Tad uostamiestyje iki šios datos jau turėjo būti viskas iškirsta ir išgenėta. Tačiau klaipėdiečiai stebisi virš šaligatvių pavojingai pasvirusiais ir b...
-
Klaipėdos savivaldybės pastate – darbuotojų evakavimo pratybos2
Klaipėdos savivaldybės administracijos pastate, esančiame Liepų gatvėje, vyko darbuotojų evakavimo pratybos. Jų metu pastate buvo imituotas gaisras, sklido dūmai. Pasigirdus garsiniams signalams, žmonės evakavosi iš pastato į sutartą vietą ...