Š. Vaitkus: Palanga atstatys Šventosios uostą, jei finansiškai padės valstybė

„Kad Palanga atstatys Šventosios uostą, aš neabejoju, dabar tik kyla klausimas, ar leisite valstybei prisidėti prie jūsų sėkmės“, – štai tokį požiūrį į Šventosios uosto atstatymą šiandien išreiškė Mykolas Majauskas, Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas.

O mes, palangiškiai, žinoma leisime. Netgi ne leisime, o prašome valstybės padėti mums atstatyti Šventosios uostą, kadangi viena Palangos miesto savivaldybė tai padaryti finansiškai nepajėgi.

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas, vadovaujamas M. Majausko, šiandien lankėsi Palangoje bei domėjosi Šventosios uosto statybos darbų eiga. Šio darbinio susitikimo metu buvo aptarta Šventosios uosto statybos darbų eiga, projekto tęstinumo ir finansavimo perspektyvos. Pasivaikščioję po Šventosios uostą Biudžeto ir finansų komiteto nariai vienbalsiai palaikė šį projektą, pritarė jo svarbai ir darbų tęstinumui bei pasisakė už valstybės lėšų skyrimą tolesniems Šventosios uosto statybos darbams.

Šiuo metu, kaip žinia, Šventosios uoste kuriama priekrantės žvejams reikalinga infrastruktūra: numatyta sutvarkyti ir pailginti krantinę, įrengti slipą, padedantį žvejams lengviau nuleisti į vandenį savo valtis, taip pat – gervę, skirtą iškrauti sugautą laimikį, žvejybos įrangą, valtis. Ne mažiau svarbus darbas – pastato, skirto  žvejų valtims, žvejybos įrangai bei pagautam laimikiui laikyti, statyba.

Siekiant užtikrinti patogų privažiavimą, rekonstruojama ir į Šventosios uostą vedanti Prieplaukos gatvė. Taip pat įrengiama priekrantės žvejams labai reikalinga automobilių stovėjimo aikštelė.

Tolesnis laukiantis labai svarbus uosto statybos darbų etapas – molų statyba.. Tačiau finansavimas molams statyti kol kas nėra skirtas, o vien savo lėšomis Savivaldybė juos įrengti tikrai nepajėgs. Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariams akcentavau, jog, kol molai nebus įrengti, tolesni uosto statybos darbai netektų prasmės, kadangi, net ir pagilinus įplauką į uostą, ji greitai bus užnešta smėliu, ir žvejų laivai ar jachtos įplaukti negalės.

Išsakiau nuomonę, jog būtų tikslinga molams statyti reikiamas lėšas numatyti valstybės biudžete, išskirstant jas per trejus  metus.

Svarbu ir tai, kad molai, be savo pagrindinės funkcijos, atliktų ir kitą ne mažiau svarbią – stabdydami smėlio migraciją, jie padėtų spręsti aplinkosaugines problemas.

Ačiū Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariams, komiteto pirmininkui Mykolui  Majauskui, mūsų parlamentarui Mindaugui  Skritulskui už Palangai rodomą dėmesį ir palaikymą.

Tikiu, kad bendromis jėgomis rasime geriausius sprendimus, kad Šventosios uostas netolimoje ateityje turėtų molus ir galėtų priimti laivus bei jachtas.

Nuotraukose pamatysite, kaip uostas keičiasi nuo jo statybos darbų pradžios.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Taigi

Taigi portretas
Eugenijus Gentvilas jau prieš dešimt metų iškilmingai pranešė, kad jam vadovaujant Šventosios uostas pilnai atstatytas!? Tai dabar čiupt už vadžių ir vėl iš pradžių. Alga ir visi priedai mano, o uosto ir visi kiti mokesčiai jūsų.

Poilsiautojas

Poilsiautojas portretas
Ka reik vartot, kad tokius vejus siulyt? Nei tai Sventajai, nei Palangai, nei jokiems zvejams to uosto visiskai nereikia. Manau pas kai kuriuos baigiasi isissavinamu pinigu aruodai, tai va jums naujas "vasiuku" projektas. Aciu.

Anonimas

Anonimas portretas
Aplinkui uostas apstatytas namais. Kur uos uosto pastatus kis, kir tas privaziavimas bus? Cia ta uosta stumia kompanijos statancios nekilnojama turta tenai. Tai jie tegul ir moka uz uosto statyma.
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių