Per vieną naktį Klaipėdos ir Kretingos gatvių sankirta buvo pakeista į žiedinę. Tokį sprendimą uostamiesčio savivaldybės Saugaus eismo komisija priėmė dar 2013-ųjų pabaigoje, mat šių dviejų arterijų susikirtimo vietoje neretai įvykdavo avarijų, ji laikyta pavojinga.
Sulaukė permainų
Naktį į penktadienį pastebimai pasikeitė Klaipėdos ir Kretingos gatvių sankirta. Nuo pavakarės čia triūsę kelininkai pakoregavo kelio ženklinimą. Galiausiai ji virto žiedine.
Viduryje minėtų arterijų susikirtimo nubraižytą žiedą pažymėjo kuoliukai, pakeisti kelio ženklai.
Klaipėdos kelių policijos biuro Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininko Gedimino Kalasūno teigimu, permainų prireikė, nes sankryža nebuvo saugi. Uostamiesčio savivaldybę pasiekdavo ir tai patvirtinantys gyventojų skundai.
Klysdavo vairuotojai
"2013 m. gruodžio 19 d. Saugaus eismo komisijos posėdyje buvo nuspręsta šią sankryžą pertvarkyti į žiedinę", – prisiminė G.Kalasūnas.
Iki šiol Klaipėdos ir Kretingos gatvių sankirta buvo leidžiama važiuoti dviem eismo juostomis iš visų keturšalės sankryžos pusių.
Jau anksčiau pastebėta, kad pietrytinėje gatvių sankirtos pusėje matomumą esą ribojo medis ir gyvatvorė.
Vairuotojus klaidindavo ir iš pagrindinės netikėtai šalutine tampanti Klaipėdos gatvė.
Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininko teigimu, sankryžoje neretai pasitaikydavo avarijų, tačiau paprastai jų kaltininkai būdavo aiškūs – atvažiuojantieji iš Klaipėdos gatvės ir nepastebėję, kad turi duoti pirmenybę riedantiesiems Kretingos gatve.
"Kaltė būdavo aiški. Patys vairuotojai eismo įvykių deklaracijas užpildydavo ir viskas. Tačiau vairuotojai vis tiek nukentėdavo materialiai", – pastebėjo G.Kalasūnas.
Patogiau ir autobusams
Pertvarkius sankryžą minėtoje vietoje gerokai sumažės automobilių greitis. Dabar atvažiavę iki žiedo vairuotojai bus priversti pristabdyti arba sustoti ir tik įsitikinę, jog nėra kliūties, pasirinkti jiems reikiamą kryptį.
"Klaipėdos gatvė yra plati, ten eismas intensyvus, ir žmonės klysdavo. Abi šios gatvės pagal intensyvumą yra vienodo lygio, todėl buvo nuspręsta, kad reikia įrengti saugesnę ir gero pralaidumo mažąją žiedinę sankryžą", – dėstė pašnekovas.
Tikėtina, jog šis sprendimas bus palankesnis ir viešajam transportui, mat iš Klaipėdos gatvės daryti kairinį posūkį į Kretingos gatvę ar stovėti pakalnėje autobusams buvo nepatogu.
Naujausi komentarai