Dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais. Jis baigia skaičiuoti jau ketvirtą dešimtmetį. Todėl, natūralu, kad statinys ne tik pasenęs morališkai, bet jau ir nebeatitinka šiandienos poreikių.
Transporto paskirties pastatą – keleivių stotį suprojektavo „Studijos Altitudės“ architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys.
Pasak „Smiltynės perkėlos“ vadovo Mindaugo Čiako, techninis projektas su leidimu statybai – gautas, rangovo parinkimo konkursas startavo. Tad naujas pastatas, ko gero, gali būti atidarytas po dvejų metų.
Suplanuoto pastato paskirtis – administracija, keleivių stotis, keltų aptarnavimas. Tai – trijų aukštų ir dviejų korpusų 2.441 m² ploto statinys.
Vizualizacijos: Naujosios perkėlos terminalas Klaipėdoje (arch. G.Antanaitytė, A.Laurinaitis, A.Baužys).
Pastate įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
Naujausi komentarai