Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, nors uostamiestyje daug kamšačių esą nėra, tačiau probleminių vietų netrūksta ir spūsčių priežastys miesto atstovams yra žinomos.
Klaipėdoje susidarančios automobilių kamšatys priklauso nuo sezoniškumo ir mokymosi sezono laikotarpių.
„Pastebime, kad didesnės spūstys susidaro mokslo metų laikotarpiu, bet ši problema išlieka ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Taip pat didesnės spūstys susidaro ir vasarą, ypač šiltomis dienomis, išskiriame kelias eismo kryptis – Naujoji perkėla ir pajūris“, – teigė R. Mockus
Pasak skyriaus vedėjo, siekiant gerinti eismo situaciją, didelis dėmesys skiriamas šviesoforų ciklų reguliavimui ir jų adaptavimui prie realių eismo sąlygų piko valandomis.
„Pailginus žalio šviesoforo signalo veikimo trukmę, pavyko pasiekti, kad rytinio ir vakarinio piko metu eismas vyktų sklandžiau pagrindinėse miesto gatvėse, taip pat nuolat stebime ir koreguojame šviesoforų sistemų darbą ir kituose ruožuose“, – aiškino R. Mockus.
Uostamiestyje ir toliau siekiama mažinti spūstis gatvėse, tam pasitelkiami dronai, kurie stebi ir fiksuoja eismo srautus piko valandomis – tiek rytinio gyventojų judėjimo į darbą ar švietimo įstaigas metu, tiek vakare, po darbų, klaipėdiečiams grįžtant namo.
Mieste imtasi ir iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių.
„Inicijavome, kad dešimtyje sankryžų, kuriose yra šviesoforai, būtų įrengta 15 lentelių su žalia rodykle, taip sudarydami dar sklandesnį eismą“, – teigė R. Mockus.
Naujausi komentarai