Pilies uosto ir Danės krantinių koncesininko konkursas Finansų ir ekonomikos komitete sukėlė diskusijas ne tik dėl žvejų laivelių likimo, bet ir dėl kai kurių konkurso sąlygų.
Komiteto nariams įtarimų sukėlė konkurso sąlygų reikalavimas, jog operatorius būtinai turėtų plotą laivų saugojimui. Kai kurių politikų nuomone, tokiu atveju konkurso net nereikia - jau iš karto aiškus būsimas valdytojas.
Tačiau Ekonomikos ir strategijos departamento direktorius Ričardas Zulcas teigė, jog pagrindinis reikalavimas operatoriui - kad jis veiktų administracinėse Klaipėdos ribose.
Komiteto nariai taip pat susidomėjo, kur švartuosis žvejų laiveliai. Mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė aiškino, jog kol kas šis klausimas nėra svarstomas, nes krantinės pritaikytos pramoginio pobūdžio veiklai ir jos tikrai nebus skirtos žvejybiniams laivams.
Primygtinai reikalaujant nurodyti būsimą mažųjų laivelių stovėjimo vietą J.Simonavičiūtė aiškino, jog planuojama komercinius laivelius laikyti bendrovės „Laivitė“ teritorijoje.
Komitetas, kol bus pašalinti neaiškumai, atidėjo Pilies uosto ir Danės krantinių valdymo modelio, konkurso ir sutarties sąlygų bei vykdymo etapų svarstymą.
Naujausi komentarai