Pereiti į pagrindinį turinį

Sukčiai vėl meta meškeres

2008-10-31 09:00

Aferistai nusitaikė į dideles sąskaitas už šilumą bijančius gauti gyventojus – prisistatę meistrais apgavikai žada jas sumažinti. Klaipėdiečiai piktinasi ir dėl to, jog radiatoriai apskritai nešyla.

Siūlo sumažinti sąskaitas

Prasidėjus šildymo sezonui, po daugiabučius ėmė vaikščioti sukčiai, prisistatantys šilumos specialistais. Gyventojus jie įtikinėja galintys sureguliuoti šilumos punktą taip, kad šis tiektų mažiau energijos. Už šią paslaugą prašoma užmokesčio, bet pateikti sąskaitą ar kvitą „meistrai“ atsisako.

Pranešimus apie tokius atvejus daugiabučių administratoriai gavo iš Kauno ir Biržų gyventojų. Neatmetama, jog su tokiais mėginimais sukčiauti susidurta ir Klaipėdoje.
„Ne visos žinios apie tokius atvejus mus pasiekia. Gal žmonės jau susidūrė su sukčiais, bet patys dar to nesuprato“, – spėjo įmonės „City Service“, kuriai uostamiestyje priklauso šešios namų valdos, atstovas Vilius Mackonis.

Apgavikai naudojasi baime

Šios bendrovės vykdomasis direktorius Lietuvai Vytautas Turonis pabrėžė, jog šilumos punktą reguliuoti gali tik namo administratoriaus paskirta atestuota įmonė.
„Už šilumos sistemų priežiūrą gyventojai atsiskaito kiekvieną mėnesį, kai apmoka administratorių siunčiamas sąskaitas. Apie papildomą pinigų rinkimą, pasibeldus į duris, negali būti nė kalbos. Tokių pasiūlymų sulaukę žmonės turėtų iškart kreiptis į policiją“, – įspėjo V.Turonis.

Gyventojai turi reikalauti pažymėjimo, įsidėmėti vardą, pavardę, įmonę, kurios atstovu asmuo prisistato.

„Akivaizdu, kad kažkas naudojasi nerimu, kurį pasėjo brangstanti šiluma. Gyventojai neturėtų būti patiklūs – tai tėra mėginimas pasinaudoti baimėmis ir išvilioti pinigų“, – teigė V.Turonis.

Radiatoriai šilti nepradėjo

Uostamiestyje šildymo sezonas pradėtas pirmadienį. Buvo numatyta, kad visuose butuose radiatoriai turi pradėti šilti per tris dienas.

Tačiau vakar, šiam terminui pasibaigus, šiluma džiaugėsi ne visi. Kai kuriuose butuose radiatoriai buvo šalti, o Šilutės plento 24 daugiabutyje šilo tik pusė radiatorių.
„Užvakar vakare pradėjo šilti vakarinės buto pusės radiatoriai. Praėjo diena, tačiau rytinėje pusėje šie įrenginiai šalti. O sumokėti reikės. Jaučiamės nuskriausti“, – pasakojo Šilutės plento 24 name gyvenanti Genutė.

Pranešimų apie šaltus ir drungnus radiatorius gauna ir įmonė „Klaipėdos energija“.
Pasak šios bendrovės Šilumos tiekimo departamento direktoriaus Leonardo Jokubausko, viskas priklauso nuo šilumos sistemų prižiūrėtojų. Įmonės „Klaipėdos energija“ įrenginiai veikia tvarkingai.

„Jei radiatoriai nešyla, tai yra visiškas šilumos prižiūrėtojų aplaidumas. Daugelyje vietų šilumos punktas automatizuotas, o energijos tiekimas reguliuojamas pagal oro temperatūrą. Nenorime, kad žmonės mokėtų už nereikalingą šilumą“, – pabrėžė L.Jokubauskas.

Prašo gyventojų pagalbos

Jei butuose radiatoriai nešyla, žmonės apie tai turėtų pranešti šilumos ūkį prižiūrinčiai įmonei. Nežinantys, kokia bendrovė aptarnauja, gali skambinti į „Klaipėdos energijos“ dispečerinę. Ten bus suteikta informacija, kur kreiptis.

„Prašytume pagalbos gyventojų, kad šie padėtų surasti viršutinio aukšto kaimynus. Reikia nuorinti buto sistemą, o jų nėra namie. Nenuorinus sistemos, necirkuliuoja vanduo. Tai yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl butuose gali nešilti radiatoriai“, – aiškino „City Service“ atstovas V.Mackonis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų