Keičiama iki šiol vykdyta nuostata Šventojoje sulipdyti laikiną uostelį. Naujasis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus vakar surengtoje spaudos konferencijoje pareiškė, kad "Šventojoje ant banguoto kranto nebeplanuoja statyti smėlio pilių".
Kitais žodžiais tariant – bus baigti laikino Šventosios uostelio kūrimo eksperimentai. Juos vykdė prieš tai ketverius metus Lietuvos transporto sistemą valdę Lietuvos liberalų sąjūdžio atstovai.
Gerus norus sužlugdė jūros bangos, bent kelis kartus užnešusios įplaukos į uostelį kanalą.
"Šventosios uostelį planuojame atstatyti pagal 2003 metais atliktą studiją. Jo statyba prasidėtų nuo brangiausios dalies – molų", – tikino A.Vaitkus.
Kas bus su prieplaukomis, kurios buvo įrengtos Šventosios uostelio vidinėje dalyje ir beveik nenaudotos? A.Vaitkus tikino, kad šis turtas turės būti išsaugotas. Bus samdomi darbuotojai, kurie ir saugos uostelio krantines.
Direkcijos vadovas apgailestavo, kad Šventosios uostas vis dar nepradėtas statyti, nors pinigai iš ES 2007–2013 metų lėšų tam buvo skirti. Anot jo, laiku neparengus statybos dokumentų, buvusio susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio sprendimu pinigai buvo pervesti keliams tvarkyti.
A.Vaitkus teigė, kad Šventosios uosteliui pastatyti bus bandoma gauti ES lėšų iš 2014–2020 metų programų. Šiuo metu dar neparengtas Šventosios uostelio atstatymo techninis projektas. Realu, kad gavus pinigų šio uostelio statyba galėtų prasidėti apie 2015 metus.
Naujausi komentarai