Švieslentė šioje stotelėje kartą jau buvo sugedusi – tai įvyko liepos pradžioje. Manyta, kad nors gedimo faktorių gali būti daug, viena pagrindinių – oro sąlygos.
Tąkart viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Transporto infrastruktūros skyriaus vadovas Tadas Mėžinys paaiškino, kad švieslentės veikia lauko sąlygomis 24 valandas per parą ištisus metus.
Tad karšti orai, saulė arba priešingai – neigiama oro temperatūra ir didelė drėgmė veikia švieslentes.
Vasarą švieslentė Rasos stotelėje netrukus buvo pakeista nauja ir veikė iki pat šio savaitgalio. Tačiau veikiausiai ją paveikė stiprūs vėjo gūsiai.
Vienos švieslentės kaina gali siekti iki 7 tūkst. eurų, o, pavyzdžiui, ekranas gali kainuoti nuo 1 tūkst. iki 1,5 tūkst. eurų.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas teigė, kad Rasos stotelės švieslentė nuo antradienio vėl veikia.
„Reikėjo apsilankyti trijose vietose. Visos jau veikia. Bandužių stotelėje vėjas pasuko stulpą, „išmušė“ saugiklius, Rasos stotelėje irgi buvo „išmušti“ saugikliai, o Turgaus stotelėje buvo dingęs ryšys, pakako perkrovimo“, – sakė A. Samuilovas.
Minėtos įstaigos direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad rimtesnių audros padarinių nepastebėta.
„Vienintelis dalykas, kuris buvo akivaizdžiausias – kad BMW Liepojos gatvėje buvo įvažiavęs į viešojo transporto stotelę ir išdaužė du langus. Dėl švieslenčių pasitikslinsiu, ar tai buvo sisteminės problemos, ar vienkartinis gedimas. To, kad kažkas būtų rimto ir reikėtų mums aptarti, negirdėjau“, – teigė G. Neniškis.
(be temos)
(be temos)
(be temos)