Taikos prospekte Klaipėdoje – reversinis eismas?

Miestui siūloma svarstyti galimybę Taikos prospekte įrengti reversinio eismo juostą. Numatoma, kad tai ruože nuo Kauno iki Paryžiaus Komunos gatvių padėtų sumažinti automobilių spūsčių problemą.

Siūlo nutiesti naują juostą

Tokia idėja pateikta neseniai vykusiame Eismo saugumo komisijos posėdyje.

Šį sumanymą pasiūlęs miesto tarybos narys Audrius Petrošius komisijos nariams aiškino, kad Taikos prospekto ruože tarp Kauno ir Paryžiaus Komunos gatvių juda didelis transporto priemonių srautas, todėl ypač centro kryptimi piko metu susidaro spūstys.

Neretai minėtoje kelio dalyje į kamšatį patekę vairuotojai esą nebepaiso reikalavimo nevažiuoti autobusams skirta juosta, todėl transportas sustoja visose eismo juostose.

Anot politiko, reversinė eismo juosta šioje Taikos prospekto dalyje išspręstų spūsčių problemą.

Tiesa, ties Taikos pr. 48 namu yra medžių, kurie trukdytų siūlomiems pokyčiams. Medžius A.Petrošius siūlė perkelti į kitą vietą.

"Iš esmės reikėtų suprojektuoti penkių juostų kelią – dvi juostas abiejomis kryptimis skiriant autobusams, dvi juostas – įprastam transportui, o vieną juostą – reversui. Išskaičiuoti, kuria kryptimi tas reversas būtų naudingas, pasidarbuoti ties šviesoforais", – dėstė tarybos narys.

Idėjos nepalaikė

Vis dėlto tokia iniciatyva komisijos nariams sukėlė klausimų.

"Jaunesnioji karta gal ir pasiruošusi, bet ar vyresni vairuotojai pasirengę – abejoju. Ar tas sprendimas tikrai pašalins šią problemą?" – dvejonių neslėpė uostamiesčio Kelių policijos vadovas Mindaugas Džermeika.

Pareigūnas taip pat priminė, kad Kelių policija jau anksčiau nepalaikė miesto planų minėtoje gatvės dalyje įkurdinti tik autobusams skirtą eismo juostą, nes įžvelgė spūsčių grėsmę.

Policijos atstovai ir dabar linkę palaikyti sprendimą naikinti autobusų juostą.

"Dėl reverso mes susilaikome. Čia reikėtų konkretesnės studijos, įvertinti, ar tai tikrai pasiteisins", – teigė M.Džermeika.

Visuomenės sveikatos centro atstovai teigė, kad gatvės platinimas nebūtų naudingas dar ir dėl triukšmo. Tikėtina, kad jis toje vietoje išaugtų.

Rengs studiją

Viešajai įstaigai "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovaujantis Andrius Samuilovas pabrėžė, kad iki to laiko, kol aptariamoje vietoje atsirado autobusų juosta, spūstyse strigdavo ir viešasis transportas, o šiuo metu autobusai judrią gatvės dalį įveikia greičiau.

Atkreipiamas dėmesys, kad viešasis transportas perveža kur kas daugiau keleivių nei lengvieji automobiliai. Be to, paprastai pabrėžiama, kad miestui viešasis transportas yra prioritetinė sritis.

Eismo saugumo komisijos nariai sutarė, kad reikia parengti galimybių studiją, kuri ir atsakys į klausimą, ar reversinė juosta Taikos prospekto ruože tarp Kauno ir Paryžiaus Komunos gatvių yra reikalinga.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mentas nupušes.

Mentas nupušes. portretas
Džermeika debilas. Kai sekanti kartą ką nors bausit iškart į protokolą įrašykite, kad bauda netaikoma, nes vyresnioji karta. KET neturi išimčių. Yra taisyklėse aprašytos reversines juostos ir šviesoforo veikimas. Nieko neknisa vyresnis tu ar jaunesnis, taisykles visiems.

Čiaupas

Čiaupas portretas
Koks dar reversas? Vėl išlaidos šviesoforams, studijoms ir t.t. Aš siūlau pigiau — ta naująja juosta leisti važiuoti abiem kryptimis vienu metu.Pradžiai bus kamščių, o paskui išliks stipriausieji.

Anonimas

Anonimas portretas
Buvo Sulco studija "ismanusis eismas"pinigai ismesti,o rezultatas niekinis.Kai psiziuri i svivaldybes komisiju sprendimus verkti norisi,jokios kompentecijos. Antanas
VISI KOMENTARAI 32

Galerijos

Daugiau straipsnių