Teks suremti pečius
Skaičiuota, kad Baltijos prospekto estakados kaina siekia 31 mln. eurų. Bent jau tokia suma buvo įvardyta prieš statybinių medžiagų kainų šuolį, kuris gali koreguoti galutinę šio objekto statybos sumą.
Klaipėdos savivaldybė buvo teikusi 14,2 mln. eurų prašymą Vyriausybei. Vyriausybės sprendimu šioms grandiozinėms statyboms skirta arti 8,8 mln. eurų.
Klaipėdos meras V.Grubliauskas optimistiškai vertino situaciją, nors visos sumos miestas dar neturi.
"Užtikrinsime reikiamą finansavimą ir miesto dėmesį šio objekto įgyvendinimui. Nors reikalinga suma viršija 14 mln. eurų, tačiau dėkojame ir už tai, ką gavome. Nors tai buvo gauta ne taip jau lengvai. Teks suremti pečius tiek miestui, tiek uostui", – kalbėjo V.Grubliauskas.
Teks suremti pečius tiek miestui, tiek uostui.
Eurų ieškos biudžete
Estakada turėtų būti pastatyta 2023 m. pavasarį.
"Šiais metais esame užsibrėžę atlikti didelę dalį darbų, o užtikrintas valstybės finansavimas leis dirbti suplanuota eiga. Džiaugiuosi, kad šiam valstybinės svarbos susisiekimo infrastruktūros objektui skirtas deramas dėmesys. Iš viso šiais metais numatyta atlikti darbų už 14 mln. eurų – į šią sumą įeina Uosto direkcijos šiems metams skirtas 1,8 mln. eurų finansavimas ir savivaldybės biudžeto lėšos", – tikino V.Grubliauskas.
Likusios statyboms reikalingos sumos, pasak V.Grubliausko, teks ieškoti savivaldybės biudžete.
"Reikia užtikrinti tą patį statybų tempą. O tai reiškia, kad teks išlaikyti ir tą patį finansavimo tempą. Nuo atsakomybės nebėgsime, reikės surasti sprendimus. Spėju, kad be miesto biudžeto neišsisuksime. Viliuosi, kad reikiami sprendimai miesto taryboje neįstrigs", – kalbėjo meras.
Vytautas Grubliauskas. Vytauto Liaudanskio nuotr.
Pasirašė sutartį
Klaipėdos savivaldybė jau pasirašė sutartį dėl antrojo rekonstrukcijos etapo įgyvendinimo. Jo metu numatoma įrengti dvi papildomas požemines perėjas, kurių iš viso bus keturios, taip pat suplanuota nutiesti papildomas pėsčiųjų ir dviračių takų jungtis.
Darbus numatoma pradėti po kelių mėnesių. Šiuo metu daugiausia dėmesio skiriama estakadų konstrukcijų įrengimui, o esama žiedinė sankryža pertvarkoma į vadinamąją turbožiedinę.
Artėjančiais metais estakadų važiuojamojoje dalyje liks pakloti asfalto dangą, sumontuoti apsaugines tvoreles, akustines sieneles, apšvietimą ir kitas būtinas priemones.
Baltijos prospekto žiedinės sankryžos su Šilutės ir Vilniaus plento rekonstrukcija ir estakados statyba – didžiausias šiuo metu savivaldybės įgyvendinamas susisiekimo infrastruktūros projektas.
Naujausi komentarai