Pereiti į pagrindinį turinį

Ties Rimkų pervaža – pokyčiai

2016-02-24 15:14

Netrukus ties Rimkų geležinkelio pervaža turėtų sumažėti automobilių kamšačių. Trečiadienį posėdžiavusi Saugaus eismo komisija nusprendė neleisti sunkiasvoriam transportui, atriedančiam iš Šilutės pl. atlikti kairinio posūkio į Rimkų g.

Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ direktoriaus pavaduotojas Sigitas Dambrauskas paaiškino, kad taip automobilių eilės nusidriekia iš miesto atriedantiems automobiliams sukant į Rimkų g.

„Atvažiuojantys iš priekio nepraleidžia sukančių, o važiuojantieji paskui nežino, kad teks sustoti, todėl priekyje važiuojančiam automobiliui sustabdžius, šiam belieka sustoti ant geležinkelio bėgių“, – vis pasikartojančią situaciją trečiadienį posėdžiavusiems Saugaus eismo komisijos nariams dėstė S.Dambrauskas.

Bendrovės atstovo teigimu, vos užvažiavę ant geležinkelio bėgių ir priversti stabdyti vairuotojai ne tik pažeidžia kelių eismo taisykles, tačiau jų gyvybei iškyla rimtas pavojus.

„Traukinys – ne mašina, todėl nesustos taip greitai. Jis sustoja už 800 m, todėl lengvieji automobiliai tiek ir būna velkami. Traukinys – galinga jėga. Kad neįvyktų nelaimė ir nežūtų žmonės reikia spręsti šią problemą“, – patikino S.Dambrauskas.

Geležinkelininkų nuomonei pritarė ir komisijos posėdyje dalyvavęs „Marių“ bendruomenės atstovas. Gyventojai pabrėžė, kad kamšatys ties Rimkų pervaža susidaro dėl didelių sunkiasvorių bei lengvųjų transporto priemonių srautų, judančių Laisvosios ekonominės zonos link.

„Gyventojų automobilių, kurie važiuoja šiuo posūkiu, per dieną maksimalus skaičius yra 30. Šių gyventojų pakantumas praleidžiant sukančiuosius – nėra begalinis. Žmonės praleisdavo tol, kol nebuvo sunkiasvorio transporto judėjimo. Dabar prasidėjo problemos ir situacija aštrėja“, – teigė gyventojų atstovas.

Saugaus eismo komisijos nariai nusprendė, kad sunkiasvoriam transportui, kuriam sukant į kairę ir susidaro pavojingos kamšatys, drausti atlikti minėtą posūkį.

Vis dėlto, pastebėta, kad šį klausimą reikia spręsti kompleksiškai, o miestui ir minėtai bendrovei vertėtų suremti pečius vystant Statybininkų pr. tęsinio Laisvosios ekonominės zonos link planus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų