Tiltelio elektrifikuoti neatsisakoma

Klaipėdiečiai sunerimo dėl unikaliojo pasukamojo tiltelio būklės. Miestiečių manymu, pirmą savaitgalį po žiemos pasukto įrenginio kai kurios dalys neatlaikė. Paaiškėjo, kad tiltelis paprasčiausiai užstrigo, gedimas buvo greitai pašalintas.

Pasak įmonės "Klaipėdos laivų remontas" direktoriaus Alvydo Butkaus, savaitgalį tiltelis po žiemos buvo pasuktas pirmą kartą. Šaltuoju metų laiku jis nėra sukiojamas, nes į Pilies uostelį neplaukia laivai.

Pirmas tiltelio pasukimas buvo tik momentinis.  Priežastis – atsirado daugiau laivų.

Pagal grafiką tiltelis bus pradėtas sukinėti gegužės pradžioje, kai į vandenį bus nuleista dauguma laivų.

"Vieni klientai tai daro anksčiau, kiti – vėliau. Lauksime, kol uostelis visiškai užsipildys, tada pradėsime sukinėti tiltelį pagal grafiką", – tvirtino vadovas.

A.Butkus pasakojo, kad po žiemos pasukus tiltelį iškilo šiokių tokių rūpesčių. Problemų kilo dėl mechanizmo – jį reikėjo pašlifuoti ir patepti, kad gerai veiktų.

"Tai tik smulkmenos, problema buvo išspręsta per kelias minutes. Dabar tiltelio mechanizmas nebestringa", – sakė direktorius.

Prieš ketverius metus buvo svarstoma galimybė elektrifikuoti tiltelį. Po diskusijų tam nesipriešino ir paveldosaugininkai. Tokių planų nėra atsisakyta iki šiol.
Pasak A.Butkaus, tiltelio elektrifikavimo projektas yra parengtas ir guli ant stalo.

"Tiltelio elektrifikavimui bandėme gauti lėšų iš ES kaip paveldosaugos objektui. Tačiau mūsų paraiška nebuvo patvirtinta, nes tiltelis nėra mūsų nuosavybė, o savivaldybės. Mes jį tik prižiūrime ir turime sukioti. Atlikti kapitalinio remonto mums nėra leidžiama. Ateityje gal rasime būdą, kaip tiltelį elektrifikuoti. Tarsimės su savivaldybe, ką daryti", – komentavo direktorius.

A.Butkaus teigimu, elektrinis tiltelio pasukimo mechanizmas būtų patogesnis, tačiau sukti taip, kaip tai daroma dabar, irgi nėra sudėtinga ar labai sunku.

"Yra budėtojai, kurie prižiūri uostelį. Jie pasuka ir tiltą. Vienas žmogus būtų reikalingas, net jei tiltelis būtų elektrifikuotas", – pasakojo vadovas.

Skaičiuojama, kad tiltelio elektrifikavimas kainuotų apie 90 tūkst. litų.
Vasaros sezono metu tiltelis sukamas pagal nustatytą grafiką kas valandą. 15 minučių skiriama laivui praplaukti, 45 minutės – žmonėms pereiti.

"Prie tokio grafiko visi yra įpratę. Nusiskundimų niekada nesame gavę", – tvirtino A.Butkus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių