Klaipėdą paskelbus „Dviračių miestu 2015“ svarbiu kriterijumi vertinant uostamiesčio indėlį į dviračių transporto propagavimą tapo Klaipėdos miesto savivaldybės nuostata ir ateityje gerinti dviračių transporto infrastruktūrą bei toliau aktyviai propaguoti šį keliavimo būdą.
Klaipėdos savivaldybės administracijos specialistai, kartu su partneriais iš Vekšės (Švedija) bei Olštyno (Lenkija) vykdo parengiamąjį dviračių naudojimo skatinimo projektą, simboliniu pavadinimu BikeLab. Partnerių susitikimuose ir diskusijose, tarsi mokslinėje laboratorijoje, analizuojamos dviračių naudojimo problemos, iššūkiai bei galimybės, kurios vėliau taps projektu ir bus pateiktos ES fondams finansavimui gauti.
Uostamiestyje šią savaitę viešėjusi gausi minėtų miestų atstovų delegacija ne tik teoriškai aptarinėjo ir analizavo, bet ir praktiškai išbandė uostamiesčio dviratininkų takus, kuriuos įvertino labai gerai.
Klaipėdoje skatinti dviračių transportą numatoma dviem kryptimis: regionine – sukuriant dviračių nuomos ir mainų sistemą tarp aplink Klaipėdą esančių miestų bei vietine - apjungiant į tokią sistemą pasirinktas uostamiesčio švietimo įstaigas.
Regioninis dviračių transporto populiarinimas daugiau nukreiptas tenkinti turistų, norinčių pažinti Klaipėdos kraštą, poreikius, kuomet išsinuomojus dviratį Klaipėdoje, būtų galima juo nukakti į Palangą ar kitą regiono miestą ir vietiniame turizmo informacijos centre arba kitoje tam skirtoje patogioje vietoje jį palikti.
Siekiant propaguoti keliavo būdą dviračiu pačiame uostamiestyje, pirmiausiai planuojama atsigręžti į jaunimą ir dviračių nuomos bei saugaus laikymo vietas įrengti prie aukštojo mokslo bei bendrojo lavinimo mokyklų.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas sako, kad jei tokia dviračių nuomos ir mainų sistemą pasiteisins, tuomet bus siekiama ją išplėsti ir į gyvenamuosius uostamiesčio rajonus.
Naujausi komentarai