Pereiti į pagrindinį turinį

Uostamiestyje prasidėjo spūsčių maratonas

2015-09-07 05:48

Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje pradėjęs veikti šviesoforas ir taip įtemptame eisme lėmė dar daugiau sumaišties. Į darbą viena pagrindinių miesto gatvių skubantys vairuotojai laiką gaišta kamšatyje.

Rytines spūstis Minijos gatvėje vieni vadina siaubu, kiti – pažangiu eismo reguliavimo būdu.
Rytines spūstis Minijos gatvėje vieni vadina siaubu, kiti – pažangiu eismo reguliavimo būdu. / Vytauto Petriko nuotr.

Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje pradėjęs veikti šviesoforas ir taip įtemptame eisme lėmė dar daugiau sumaišties. Į darbą viena pagrindinių miesto gatvių skubantys vairuotojai laiką gaišta kamšatyje.

Rekonstruota ir šviesoforu reguliuojama sankryža sulaukė klaipėdiečių pasipiktinimo bangos. Esą Minijos gatvė rytais būna tokia užkimšta, kad pravažiuoti pavyksta tik iš penkto karto.

"Ši sankryža – kažkoks siaubas. Šviesoforas dega labai trumpai. Kai jį įjungė, eilės iki pat Naikupės gatvės nutįsta kiekvieną rytą. Gyvename Minijos gatvėje, spūstys čia anksčiau buvo mažesnės nei pastačius keturis šviesoforus. Jei ir toliau eismas bus toks intensyvus, daugės krovinių iš uosto, tai situacija tik blogės", – nepasitenkinimą reiškė jau ne vienas klaipėdietis.

Bendrovės "Gatvių apšvietimas" generalinis direktorius Algimantas Laurinavičius komentavo, jog kokių nors pokyčių artimiausiu metu nenumatyta. Tačiau pašnekovas patikino, kad sankryža bus stebima.

"Tik neseniai perėmėme eksploataciją, todėl projekte numatyti šviesoforo veikimo laikai nesikeis. Galbūt važiuoti Minijos gatve tapo sudėtingiau dėl prijungto išvažiavimo iš uosto ir Baltijos prospekto. Prieš pastatant šviesoforą, Minijos gatvė buvo prioritetinė, dabar reikia kurį laiką palaukti, praleisti pėsčiuosius. Viskas padaryta lyg ir tvarkingai", – dėstė A.Laurinavičius.

Pašnekovo teigimu, miestiečiams teks pratintis luktelėti minutę ar ilgiau. Reaguojama bus atsiradus rimtų problemų. Kol kas, jo žodžiais, tokių nėra.

"Kamšatis susidaro, kai reikia laukti pusę valandos ar valandą. Reikėtų nevartoti to keiksmažodžio, nes paskui prisišauksi bėdos. Tai pažangus eismo reguliavimo būdas", – pusiau juokais sakė vadovas.

A.Laurinavičius akcentavo, kad didinti ciklo laiko iki begalybės negalima, ir būtina įvertinti visų eismo dalyvių situaciją.

"Juk reikia, kad didieji vilkikai spėtų išvažiuoti iš Centrinio Klaipėdos terminalo, todėl sutrumpėja Minijos ciklas. Stebėsime eismą, kai surinksime visų pageidavimus, reaguosime. Bet gali nutikti priešingai, ir Minijos gatvės ciklą dar trumpinsime. Manau, visai natūralu, kad rugsėjo pradžioje padaugėjo transporto ir suintensyvėjo eismas", – svarstė pašnekovas.

Direktorius prognozavo, kad ateityje situacija pagerės pati savaime, o padaryti taip, kad visiems būtų gerai – tiesiog neįmanoma.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų