Išmanieji įrenginiai sumontuoti Taikos prospekte. Viena kamerų pora stovi ties sankryža su Debreceno gatve. Kita įrengta kitoje Taikos prospekto pusėje, ties sankryža su Naikupės gatve.
Dviejų kamerų vienoje vietoje prireikė dėl to, kad būtų aišku, ar išsukęs iš, pavyzdžiui, Debreceno gatvės vairuotojas ir toliau važiuoja autobusams skirta juosta, ar persirikiuoja į kitą eismo juostą.
Taip pat bus fiksuojama, ar nepažeidžiamos Kelių eismo taisyklės, draudžiančios judėti A ženklu pažymėta eismo juosta, kuri numatyta viešajam transportui.
Šie įrenginiai priklauso viešajai įstaigai "Klaipėdos keleivinis transportas". Iš viso įsigytos keturios tokios kameros.
"Jos šiuo metu dar tik sumontuotos, atliekami techniniai darbai. Tikėtina, kameros pradės veikti iki lapkričio vidurio", – patikino "Klaipėdos keleivinio transporto" Teisės ir administravimo departamento vadovas Julius Paulikas.
Tokių kamerų prireikė dėl automobilių srautų analizės. Bus renkami duomenys apie automobilių judėjimo intensyvumą, stebima, kokiu laiku daugiausia būna mašinų.
"Taip pat bus fiksuojama, ar nepažeidžiamos Kelių eismo taisyklės, draudžiančios judėti A ženklu pažymėta eismo juosta, kuri numatyta viešajam transportui. Mūsų tikslas – užtikrinti šios juostos pralaidumą ir skirti ją tik maršrutiniam transportui. Jei matysime, kad šia juosta važiuojama nesilaikant taisyklių, informaciją perduosime policijai", – nurodė J. Paulikas.
Viešosios įstaigos darbuotojai ir anksčiau bendradarbiavo su policija – pareigūnams perduodavo vaizdo įrašus, kuriuos užfiksuodavo autobusuose sumontuotos kameros.
"Šios kameros nėra sujungtos su Administracinių nusižengimų registru. Bet ateityje, atsiradus galimybei šias sistemas integruoti, bus galima tai daryti ir automatiškai", – paaiškino J. Paulikas.
Tai, kad Klaipėdos vairuotojai mėgsta prašvilpti autobusams skirta juosta, ne kartą parodė policijos rengti reidai.
"Kol kas daugiau šių kamerų neplanuojame įsigyti. Pirmiausia analizuosime jų perduodamą informaciją ir naudingumą. Jei matysime, kad šios kameros yra tinkama priemonė duomenims gauti, analizei ir net tam tikrais atvejais srautų pralaidumui koreguoti, gal ir svarstysime, ar nereikėtų jų daugiau", – patikino J. Paulikas.
Naujausi komentarai