Už garantinį aptarnavimą – 121 litas

Dėl skalbimo mašinos klaipėdietė turėjo paploninti piniginę, nors prietaiso garantinis terminas dar nebuvo pasibaigęs. Moteris nesupranta, kam tuomet apskritai reikalingas garantinis talonas. Skalbyklę patikrinusi įmonė teigė: jei gedimas nenustatytas, išlaidas turi padengti klientas.

Dėl skalbimo mašinos klaipėdietė turėjo paploninti piniginę, nors prietaiso garantinis terminas dar nebuvo pasibaigęs. Moteris nesupranta, kam tuomet apskritai reikalingas garantinis talonas. Skalbyklę patikrinusi įmonė teigė: jei gedimas nenustatytas, išlaidas turi padengti klientas.

Čekį atgavo parduotuvėje

56 metų klaipėdietė Danguolė D. pasakojo, kad skalbimo mašiną viename uostamiesčio elektrotechnikos prekybos centre įsigijo prieš aštuonis mėnesius.

Prietaisui buvo suteiktas dvejų metų garantinis laikotarpis. Danguolė D. pasakojo, kad prieš pusantro mėnesio mašina sugedo. Baigusi skalbti nebeišsijungdavo.

Pasak klaipėdietės, dėl gedimo ji iš karto kreipėsi į garantinę priežiūrą suteikiančią įmonę "Šneiderio elektronika". Meistras atvyko į namus ir paprašė pateikti garantinį taloną.

"Apsižiūrėjau, kad prekybos centras per klaidą nebuvo prisegęs čekio. Meistras pasisukinėjo, sumokėjau jam 60 litų ir išvažiavo", – pasakojo moteris.

Po meistro vizito Danguolė D. kreipėsi į prekybos centrą ir gavo čekį. Tada ji vėl paskambino į skalbyklei garantinę priežiūrą turinčią teikti įmonę.

"Specialistas bandė telefonu aiškinti, ką daryti, kad nebekiltų problemų, bet niekas nepadėjo. Spėjo, kad gedimo remontas gali kainuoti nuo 300 iki 900 litų. Tada pasakiau, kad jau turiu čekį ir vėl išsikviečiau meistrą", – tvirtino klaipėdietė.

Gedimo nėra, bet reikia mokėti

Pasak moters, atvykęs meistras grąžino 60 litų, kuriuos buvo sumokėjusi pirmą kartą už iškvietimą.

"Atvažiavo dviese. Net neapžiūrėję pasakė, kad skalbimo mašiną reikia vežti į servisą. Sutikau. Kitos išeities nemačiau", – pridūrė klaipėdietė.

Pasak Danguolės D., po kiek laiko jai paskambino meistras ir pasakė, kad gedimo nėra. Prieš parvežant mašiną jis paprašė sumokėti 121 litą.

"Paklausiau – už ką, jei gedimo nėra. Kam man tas garantinis, kuris galioja dar daugiau nei metus, jei turiu mokėti pinigus už mašinos patikrinimą?" – stebėjosi moteris.

Klaipėdietei nesuprantama, kodėl meistras pirmiau skalbimo mašinos neapžiūrėjo vietoje. Tik nustačius gedimą, reikėjo vežtis skalbyklę į įmonę.

"Kai ateina remontuoti televizoriaus, visada pirma vietoje pasižiūri ir tik tada, jei reikia, vežasi į dirbtuves. Čia atėjo du meistrai ir iš karto išsivežė mašiną. Viskas daroma, kad būtų galima pinigus nuplėšti. Net neįspėjo, kad gali reikėti papildomai susimokėti", – piktinosi klaipėdietė.

Papiktino gauta žinutė

Skalbimo mašiną norėjusi atgauti moteris nuvyko į įmonės biurą ir sumokėjo reikalaujamą sumą.

"Tada vėl prasidėjo nesusipratimai. Kai mokėjau pinigus, manęs klausė, kada būsiu namie. Pasakiau, kad šiandien. Tačiau mašinos nesulaukiau", – teigė moteris.

Anot Danguolės D., tą patį vakarą jos sūnus, kuris gyvena užsienyje, sulaukė grasinamos žinutės. Jo telefono numeris buvo nurodytas perkant mašiną.

Pasak moters, žinutėje nurodyta, kad per septynias dienas nepasiėmus mašinos bus taikomos sankcijos už kiekvieną pradelstą dieną.

"Keista. Patys žadėjo atvežti mašiną, pinigai sumokėti, o tokias žinutes siunčia", – stebėjosi moteris.



NAUJAUSI KOMENTARAI

nerekomenduoju

nerekomenduoju portretas
teko ir man su sneideriu pabednraut kadangi tai buvo vienintelis garsaus gamintojo atstovas mieste, po to karto supratau kokia gudi provincija yra klaipeda - deja

skaityti

skaityti portretas
Parašyta: defektas nepasireiškia - vadinasi skalbyklė veikia kaip priklauso, vadinasi atvažiavo, patikrino, įvykdė Testo režimus, "pasiklausė" Klientės, po papildomo kvietimo dar atvažiavo, galų gale paėmė nuodugniam testavimui, atvežė į servisą, kelias dienas "skalbė" ir vėl nuvežė atgal Klientui į namus. Kuris Jūsų sutiktų nemokamai tai atlikti, savo transportu vežti? Nemalonu, kai žmogus iškviečia meistrą ir išsilieja ant jo lyg meistras jam pardavė tą skalbyklę. Ir jei Klientui bando parodyti, kokios gali būti priežastys, vienos ar kitos dažniausiai pasitaikančios klaidos, tai galėtų ir išklausyti, o ne rėkti.

Br

Br portretas
Blem koks tai gedimas „kuris nepasireiškia“? Ar „ne garantinis“? Jei įrenginys neveikia ar veikia ne taip kaip priklauso reiškia jis sugedęs. Taškas.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių