Pereiti į pagrindinį turinį

Užsakytų nuolaidų kortelių nesulaukiantys vairuotojai: degalų prekeiviai nori išlošti?

2021-12-16 18:00

Klaipėdiečiai, tris mėnesius nesulaukę užsakytų degalinių "Neste" nuolaidų kortelių, suka galvas, kodėl taip elgiasi žinomo prekės ženklo atstovai.

Kainos: klaipėdiečiai jaučiasi nusivylę žinomu degalinių tinklu ir tikina, kad degalų prekybininkams derėtų labiau vertinti savo klientus.
Kainos: klaipėdiečiai jaučiasi nusivylę žinomu degalinių tinklu ir tikina, kad degalų prekybininkams derėtų labiau vertinti savo klientus. / Shutterstock nuotr.

Kas išloš?

"Degalų kainos šovė į viršų. Todėl toks įmonės elgesys mums kelia įtarimų, kad degalų prekeiviams patogu apsimesti kurtiems – taip žmonės bus priversti pirkti degalus kuo brangiau", – nuomonę apie nemalonią patirtį išsakė klaipėdietė.

Vairuotoja dar spalio pirmosiomis dienomis užpildė internete prašymą dėl naujos nuolaidų kortelės.

"Neste" tinklalapyje skelbiama anketa tiems klientams, kurių nuolaidų kortelės galiojimo laikas pasibaigė rugsėjį. Tuo pačiu metu galėjo baigtis tūkstančių kitų klientų nuolaidų kortelių terminas. Paraišką užpildžiau ne tik savo, bet ir vyro vardu. Kantriai laukėme naujų kortelių", – pasakojo vairuotoja.

Moteris buvo ištikima "Neste" degalinių tinklo klientė.

"Ne vieną dešimtmetį pyliau degalus tik šiame tinkle, todėl yra labai nemalonu taip nusivilti tokiu elgesiu. Nuolaidų kortelė suteikia 3,5 cento nuolaidą litrui degalų. Rugsėjo 30-ąją pasibaigus kortelių galiojimo laikui, naujų kortelių nesulaukėme iki dabar", – teigė moteris.

Įprastai kortelės klientus pasiekia per kelias savaites.

Klaipėdiečiai tikino nuo šiol važiuojantys į kitas degalines.

"Nebesinori net užsukti į šią degalinę. Teko ieškoti kitų tinklų pasiūlymų. Per dešimtmečius minėtam degalinių tinklui sumokėjome veikiausiai ne vieną dešimtį tūkstančių už degalus, tad manyčiau, kad savo vardą gerbiantis tinklas turėtų stengtis išlaikyti klientus", – pabrėžė klaipėdietė.

Liepė dar palaukti

Moteris mandagiai telefonu pasiteiravo "Neste" degalinių tinklo klientų aptarnavimo skyriaus, kodėl vis dar nesulaukia nuolaidų kortelių.

"Su manimi buvo kalbėta labai atmestinai. Liepta laukti. Jei esą nepraėjo pusantro mėnesio, dar vienos paraiškos nuolaidų kortelei liepta nepildyti. Štai taip belaukiant ir Kalėdos artėja. Iš telefoninio pokalbio supratau, kad klientų aptarnavimo operatorius tik susierzino dėl mano skambučio. Įtariu, aš ne viena tokia, priversta ieškoti kitų degalinių. Po tokios patirties kažin ar norėsis kada nors pinigus mokėti tokiems degalų prekeiviams. Jiems yra patogu, kelis mėnesius žmogus esi priverstas mokėti už degalus be nuolaidų", – piktinosi klaipėdietė.

Užtruko pristatymas?

Įmonės "Neste Lietuva" generalinis direktorius Markusas Lindkvistas aiškino, kad klientai liko nuvilti dėl užtrukusio pristatymo.

"Rugsėjį sulaukėme itin daug prašymų išduoti naujas nuolaidų korteles. Kortelės visiems klientams buvo išsiųstos, tačiau galėjo įsivelti klaidų pristatymo metu, pavyzdžiui, nurodant gavėjo adresą ar paštininkui neradus adreso. Įprastai kortelės klientus pasiekia per kelias savaites. Rugsėjį ir spalį dėl didelės paklausos pristatymas galėjo užtrukti kiek ilgiau. Atsiprašome klientų, kurių mūsų nuolaidų kortelės nepasiekė, ir prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu, kad galėtume išspręsti kiekvieną situaciją individualiai", – komentavo M.Lindkvistas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų