Vairavimo pamokos – pažeidžiant taisykles?

Vairavimo pradmenis turinti įskiepyti vairavimo mokykla nustebino savitu požiūriu į visuotinai priimtas ir visiems privalomas saugaus eismo taisykles.

Nėrė prieš nosį

Mokyklos, kuri skelbiasi vykdanti veiklą Klaipėdoje, Palangoje ir Gargžduose, mokomasis automobilis su mokine ir instruktoriumi spalio 16 d. nušluostė nosį prie Jakų žiedinės sankryžos stovėjusiems vairuotojams.

Reklaminiais užrašais "Išmok vairuoti" pažymėtas automobilis į žiedinę sankryžą įvažiavo pirmąja eismo juosta, kuri skirta išsukantiems į Šilutės pusę.

Įvažiuoti į žiedinę sankryžą galima tik iš antrosios eismo juostos. Apie tai vairuotojus perspėja net keturi kelio ženklai.

"Jie aiškiai nurodo, kokia kryptimi turi vykti eismas, tačiau šioje vietoje masiškai pažeidžiamos taisyklės. Aš pati kantriai stoju į antrąją juostą ir laukiu eilėje, kol galėsiu įvažiuoti į sankryžą. Mokomąjį automobilį matau analogiškoje situacijoje jau ne pirmą kartą. Šįsyk nepatingėjau ir pavijau automobilį, įsitikinau, kokiai įmonei jis priklauso. Kilo klausimų, kaip tokį instruktoriaus elgesį įvertintų Kelių policijos pareigūnai, jei jam sėdint mašinos viduje mokiniui leidžiama pažeidinėti taisykles?" – klausė situaciją užfiksavusi klaipėdietė.

Kilo klausimų, kaip tokį instruktoriaus elgesį įvertintų Kelių policijos pareigūnai, jei jam sėdint mašinos viduje mokiniui leidžiama pažeidinėti taisykles?

Vairuotojos teigimu, mokomasis automobilis su mokine ir instruktoriumi turėjo laiko ir galimybių persirikiuoti į antrąją juostą, tačiau nuriedėjo pirmąja.

"Iš pirmos juostos mokomasis automobilis ėmė brautis į antrąją, prieš pat mano mašiną, tuomet išsukta Dovilų kelio link. Kokių pagrindų išmoks ta jauna vairuotoja, jei instruktorius jos nedrausmins ir leis pažeidinėti taisykles?" – piktinosi įvykio liudininkė.

Pamokė, kuo užsiimti

Koks supratimas apie etiką yra šioje vairavimo mokykloje, žurnalistai sužinojo vos paskambinę šios įmonės vadovui.

Įmonės "Kerulis ir partneriai" direktorius Vaidotas Kerulis, išgirdęs klausimą apie Kelių eismo taisykles ir jo mokyklos automobilį, nedaugžodžiavo.

"Nesėdėjau, nemačiau, nežinau. Vienas dalykas. Antras dalykas – tam ir yra praktikantės, kad instruktorius suvaldytų avarinę situaciją. Matyt, toje situacijoje negalėjo kitaip pasielgti. Užsiiminėjat tuo, kuo nereikia", – rėžė verslininkas ir padėjo telefono ragelį.

Atsako instruktorius

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo įvykių tyrimo skyriaus viršininkas Ramūnas Stasiulis pabrėžė, jog negerai elgėsi vairavimo kursus vedantis instruktorius.

"Klaipėdos" skaitytojos nuotr.

"Vairuotoja visiškai teisi dėl pastebėjimo. Jei kelio ženklai nurodo, jog pirmąja juosta eismas nukreipiamas Šilutės link, taip ir reikia važiuoti. Jei važiuoja kitaip, negražiai elgiasi. Instruktorius pats tuo metu ir laikomas mašinos vairuotoju. Jis atsako. Juk mokinė važiuoja taip, kaip jai liepė, aš taip galvoju", – sakė R.Stasiulis.

R.Stasiulis vylėsi, kad ne specialiai tokių pradmenų moko instruktorius.

"Sunku pasakyti, bet viliuosi, jog šios mokyklos instruktoriai specialiai nemoko mokinių mauti į žiedinę sankryžą nesilaikant taisyklių. Na, gal mergina išsigando, gal kas nors atsitiko? Bet reikėtų ten nuvažiuoti, pasižiūrėti situaciją, gal ženklinimas nusitrynęs, gal atnaujinti reikėtų", – svarstė pareigūnas.

Jis pripažino, kad vairuotojai šioje žiedinėje sankryžoje gali sulaukti rimtų sankcijų ne tik už Kelio ženklų nepaisymą, bet ir už ištisinės linijos kirtimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

>>AK

>>AK portretas
Tu, kaip ir savivaldybės klerkai, nesuvoki, kad prioriteto suteikimas dviratininkui,jau savaime negarantuoja jam saugumo. Kalbant apie šią konkrečią perėją - gatvėje, turinčioje daugiau kaip dvi eismo juostas, perėjos PRIVALO būti reguliuojamos šviesoforais. O ne svaigstama apie bezdalus, teršalus, ir dviratininkų Klaipėdą.

AK

AK portretas
Tilžės gatvę dviratininkų takas kerta jau seniai. Tai, kad trūko aiškaus ženklinimo, nėra priežastis priekaištauti ženklinimo sutvarkymui ir ryškinimui. Takas buvo pagerintas, ženklinimas tuo pačiu metu sutvarkytas taipogi. Kas negerai? Kad pėstieji ir dviratininkai - Klaipėdos gyventojai - bent vietomis turi pirmenybę prieš pravažiuojančius mašinistus, pirmuosius nuodijančius savo asmeniniais bezdalais iš dažniausiai juos vienus vežančios toninės dėžės? Aš už pėsčiųjų ir dviratininkų Klaipėdą, ir nepatogumus teršiantiems mašinistams. Jei esate gerai informuotas apie eismo mieste organizavimo problemas - aktyviau dalyvaukite jų sprendime! Turime savivaldą, turime savo miestą, kuriame ir turėtume tvarkytis mes patys pirmutinėje eilėje. Matote, kaip galėtų augti šios srities specialistai? Jei turite kvalifikaciją - imkitės šio darbo, pasisiūlykite. Matote kitų sprendimų? Juos geriau rašykite ne komentaruose.

kipu

kipu portretas
Iš tiesų, vadovaujantis ta taisykle, kad kelio ženklas yra viršesnis už kelių ženklinimą, rikiuotis iš pirmos juostos nebegalima, nes kelio ženklas nurodo važiuoti tik link Šilutės ir niekur kitur. Taigi, rikiavimasis, kad ir per punktyrinę, prieštarauja kelio ženklo nurodymui. Kvailoka situacija, bet tokios taisyklės.
VISI KOMENTARAI 32
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių