Kretingos gatvėje, netoli jos sankryžos su Panevėžio gatve, įrengti greičio slopinimo kalneliai drausmina ne visus vairuotojus. Nemažai jų įrenginius paprasčiausiai aplenkia, išvažiuodami į priešpriešinio eismo juostą. Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, kad šie kalneliai buvo įrengti dėl aklųjų.
Apie problemą, kad vairuotojai apvažiuoja įrenginius, buvo kalbėta, bet jos išspręsti nėra kaip.
"Aplenkiantieji kalnelius pažeidžia Kelių eismo taisykles. Jiems vis tenka kirsti ištisinę liniją. Už tokį elgesį policijos pareigūnai gali skirti baudą. Kretingos gatvė yra plati. Nėra skiriamosios žaliosios juostos. Juk nepastatysi dviejų kalnelių, kad vairuotojai jų neaplenktų", – akcentavo direktorius.
Tačiau kai kurie miestiečiai stengiasi neužvažiuoti ant ištisinės linijos. Pastebima, kad jie kerta brūkšninę, kuri pažymėta, kad būtų galima pasukti.
Klaipėdoje beveik visi plastikiniai kalneliai yra pakeisti išlietais iš asfalto. Pastaruosius pradėta įrengti prieš daugiau nei dvejus metus.
"Liko mažai vietų, kur būtų senieji įrenginiai. Gal vienas kitas miesto pakraščiuose", – pasakojo vadovas.
Iš asfalto išlieti kalneliai yra kur kas pigesni nei plastikiniai. Vienas kainuoja 400 litų. Už plastikinį miesto savivaldybė mokėdavo 2 340 litų.
Be to, nebereikia atskirai pirkti kalnelių priežiūros paslaugos. Iš asfalto išlietais kalneliais rūpinasi įmonė, remontuojanti gatvių dangas.
Susidėvėjusius kalnelius atnaujinti ketinama pavasarį. L.Dūda tvirtino, kad iš asfalto pagaminti įrenginiai yra ne tik pigesni, bet ir ilgaamžiškesni.
"Aišku, per laiką susidėvės ir asfaltas. Tačiau kai matysime, kad visiškai blogai, padarysime naujus", – tvirtino vadovas.
Pastaruoju metu gyventojai, organizacijos įvairiose vietose vis prašo įrengti naujus kalnelius.
"Klaipėdos problema, kad gatvėse nėra duobių. Jei jų būtų, visi prašytų jas užtaisyti. Suremontavome duobes, tai visi prašo įrengti kalnelius", – šmaikštavo direktorius.
Naujausi komentarai