Dėl darbų – kamšatys
Į Liepų gatvę įsukus iš Palangos plento, pirmoji kliūtis vairuotojus pasitiko ties Arimų ir Jaunystės sankryža. Čia apribotas judėjimas dėl statomo šviesoforo.
Kiek pavažiavus, ties geležinkelio bėgiais ir posūkiu į Pievų gatvę, vairuotojų laukia antroji kliūtis. Čia visą savaitę buvo uždaryta viena eismo juosta dėl požeminių komunikacijų tiesimo darbų.
Eismas šiame taške buvo ribojamas nuo rugpjūčio 16 d. iki rugpjūčio 23-iosios.
Leidimą darbams yra gavusi įmonė „Pajūrio šaltinis“, kuri vykdo vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbus pagal administracinės paskirties su mokslinėmis laboratorijomis pastato Liepų g. statybos projektą.
Skuba iki rugsėjo 1-osios
Paklaustas, kodėl kelininkai negalėjo skirtingomis datomis uždaryti eismo juostas, Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus patikino, kad gal ir derėjo dviem komandoms derinti veiksmus.
Logikos reikėjo laikytis, juk negali arterijos uždaryti.
„Atostogų metas, gal dėl to derinant leidimus ir eismo schemos nesužiūrėtos. Logikos reikėjo laikytis, juk negali arterijos uždaryti. Bet galėjo ir ne tuo pat metu darbus vykdyti. Liepų ir Jaunystės gatvių sankryžoje skubame įrengti šviesoforą, nes artėja rugsėjo 1-oji. Atėjus mokslo metams juk srautas dar didesnis bus. Todėl ir skubama“, – paaiškino R.Mockus.
Rimantas Mockus / Vytauto Liaudanskio nuotr.
Sankryžai – 223 tūkst. eurų
Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijos nariai apsisprendė, kad Liepų ir Artojo gatvių sankryžoje būtina įrengti šviesoforus.
Pavasarį buvo siūloma bent laikinai spręsti spūsčių klausimą uždraudžiant sukti į kairę tiek važiuojantiesiems Liepų gatve miesto link, tiek vykstantiesiems nuo miesto centro į Arimų gatvę (ties Jaunystės gatve). Tačiau problemos tai neišsprendė.
Birželio 7 d. pasirašyta rangos sutartis su rangovu „Eurovia Lietuva“. Sutarties dėl šviesoforais reguliuojamos Liepų, Arimų ir Jaunystės gatvių sankryžos kapitalinio remonto darbų vertė – 223,7 tūkst. eurų su PVM.
Darbai perkami pagal parengtą techninį darbo projektą ir techninę specifikaciją. Šviesoforų įrangos vertė – 79 tūkst eurų su PVM.
Sankryžos kapitalinis remontas bus finansuojamas iš savivaldybės biudžeto bei Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
Darbų atlikimo terminas – 4 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Jis gali būti pratęstas, bet bendrai – ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui.
Suka, kur nori
Minėtoje sankryžoje vairuotojams klausimų kyla ir dėl kitų eismo dalyvių elgesio.
Tuo metu, kai įvaža į uostamiestį užkemšama automobiliais, maršrutinis mikroautobusas, pažymėtas 21 numeriu, sudaro dar didesnę spūstį.
Vairuotojas, atvykęs nuo Palangos plento pusės, mėgina sukti į kairę ties ženklu, draudžiančiu tai daryti. Dėl to eismo spūstis tik dar padidėja.
Įstaigai „Klaipėdos keleivinis transportas“ laikinai vadovaujantis Andrius Samuilovas tikino, kad viešajam transportui leidžiama nepaisyti draudimo sukti kairėn.
„Važiuojame, kaip ir priklauso. Patvirtinta trasa su posūkiu iš Liepų g. į Jaunystės g. Ženklas Nr. 323 maršrutiniam transportui negalioja, vairuotojas taisyklių nepažeidžia“, – situaciją komentavo A.Samuilovas.
Naujausi komentarai