Vairuotojai ir vėl keikia Jakų žiedinę sankryžą. Gruodžio 10-ąją baigtos braižyti eismo juostų skiriamosios linijos neatlaikė net mėnesio. Jas vėl teks perbraižyti sankryžą remontavusiai įmonei.
Linijos išnyko po mėnesio
Kelininkų pastebėjimu, įmonės "Kauno tiltai" darbuotojai iš tiesų nekokybiškai atliko darbus.
Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistai užfiksavo darbų broką ir kreipėsi į rangovus, kad trūkumai būtų pašalinti.
Dienraštis "Klaipėda" jau rašė, kad 40,5 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža pernai vėl buvo remontuojama. Papildomai eismo juostai nuo Palangos pusės teko įrengti praplatinimą. Buvo perdaromi greitį slopinantys kalneliai ir perbraižytos eismo juostų linijos.
Tačiau jau sausio viduryje vairuotojai prietemoje ėmė blaškytis. Eismo juostų linijos nubluko, iš toli nebematyti ir greitį slopinančių kalnelių ženklinimai.
Važiuojantieji nuo Palangos pusės tamsiu paros metu skundžiasi, kad nemato kalnelio priešais įvažą nuo Klaipėdos pusės. Virš jo esanti apšvietimo lempa nedega visą žiemą.
Įmonės "Automagistralė" Raseinių kelių tarnybos viršininkas Pranas Gedminas tikino, kad kelininkai patikrins perdegusias lempas, tačiau pripažino, kad turi ir daugiau priekaištų rangovams.
Vadinamoji trečioji juosta, kuri iki šiol buvo užbraižyta specialiu žymėjimu, nuo šiol yra tapusi trečiąja eismo juosta. Skersinės linijos, rodžiusios, kad čia eismas nevyksta, buvo panaikintos.
"Tačiau tai padaryta nekokybiškai, važiuojant jaučiama, kad juostos netinkamai pašalintos. Jiems teks atnaujinti kelio dangą per visą eismo juostą", – pabrėžė P.Gedminas.
Nesilaikė technologijų?
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento vadovas Liudvikas Dūda taip pat įsitikino, kad eismo juostų linijų jau senokai nematyti.
"Manyčiau, rangovas nepasirinko, kada daryti darbus. Na, taip, oro sąlygos nebuvo pačios geriausios. Tačiau rangovas numato, ką ir kada daryti. Taip pat buvo intensyvus eismas. Bet niekas jiems nedraudė šiuos darbus atlikti anksčiau", – kalbėjo L.Dūda.
Panašu, kad 188 tūkst. eurų – tiek kainavo remonto darbai Jakuose – tarsi išmesti į balą. Atšilus orams rangovai vėl trukdys eismui, nes jų laukia broko taisymas.
"Jie buvo užsibrėžę darbus atlikti iki 2014 metų. Tai ir padarė. Tačiau juk laukė dažymo darbai. O esant šaltam orui ir drėgnai dangai, buvo pridaryta klaidų. Piešti reikia ne ant šlapio ir šalto asfalto. Galima pasitelkti dujinius šildytuvus, padaryti gaubtą ir tuomet, paruošus paviršių, braižyti linijas. Technologijų yra, tik reikėjo jomis naudotis", – pastabas išsakė L.Dūda.
Mokės rangovas
Kas mokės už dar vieną linijų braižymo etapą? Panašu, kad šį kartą iš biudžeto už tuos pačius darbus nebus mokama.
"Rangovas mokės. Defektai pripažinti, kaip darbo brokas, o jis turi būti pašalintas", – pastebėjo įmonės "Automagistralė" Raseinių kelių tarnybos viršininkas P.Gedminas.
Kiek užtruks ir kada prasidės darbai, kol kas nėra aišku. Įmonės "Kauno tiltai" komunikacijos specialistė Ieva Paliliūnienė dienraščiui pranešė, kad defektai bus ištaisyti, kai tik leis orai.
"Jakų žiedinės sankryžos situacija yra tokia, kad taip, kaip numatyta projekte, senas dangos ženklinimas buvo likviduotas, o įrengtas naujas dangos ženklinimas. Dangos ženklinimo defektų atsiradimo atveju, pavasarį, leidus orams, jie bus ištaisyti", – situaciją komentavo įmonės atstovė.
Naujausi komentarai