„Venipak“ darbuotojo elgesys apstulbino: siuntas nuo laiptų sviedė prie klientės akių

Klaipėdietė liko šokiruota išvydusi, kaip skubių siuntų pervežimo paslaugas teikiančios bendrovės darbuotojas elgiasi su klientų turtu. "Venipak" kurjeris, užuot nunešęs siuntas iš ketvirto aukšto, dėžes paprasčiausiai nusviedė nuo laiptų.

Pakuotės skriejo žemyn

Praėjusią savaitę socialinį tinklą "Facebook" apskriejęs vaizdo įrašas, kuriame užfiksuotas įžūliai besielgiantis kurjeris, sulaukė didžiulės pasipiktinimo bangos.

Laura Grašytė atskleidė, kad bendrovės "Venipak" siuntų pervežimo paslaugomis naudojasi jau kurį laiką.

Praėjusį penktadienį atvykus kurjeriui paimti siuntų, ji paprašė jas iš ketvirto namo aukšto nugabenti į automobilį.

Anot moters, ši paslauga teikiama, kai siuntinių svoris neviršija 25 kilogramų.

Dėžėje supakuota produkcija prieš atvykstant kurjeriui buvo pasverta.

Anot pašnekovės, "Venipak" darbuotojo elgesys ją apstulbino.

"Kurjeris buvo nepatenkintas, nes jam reikėjo siuntas nunešti į apačią, kadangi pakuotės neviršijo 25 kilogramų. Žmogus keikėsi, supykęs siuntas ėmė ridenti laiptais žemyn. Suplyšusias dėžes, kuriose buvo mūsų produkcija, įsikėlė į autobusiuką. Pakuotėse buvo mūsų klientų užsakymai. Vienoje dėžių jų buvo net dešimt", – piktinosi moteris.

Įvykį nufilmavo

Kaip teigė klaipėdietė, su darbuotoju ji dar bandė kalbėtis taikiai, tačiau jokios reakcijos nesulaukė.

Ištikta šoko moteris čiupo telefoną ir nufilmavo neįprastą vaizdą.

Gaila, kad nepavyko įamžinti keiksmažodžių.

"Gaila, kad nepavyko įamžinti keiksmažodžių. Teko bėgti išsiimti savo siuntinių, nes kitaip būtų išvežti suplėšytose dėžėse. Jose buvę daiktai neabejotinai būtų sugadinti. Eilinį kartą nuostoliai, kurių jie niekada neatlygina. Skundai dingsta, vadybininkės nereaguoja, todėl dalinuosi", – socialiniame tinkle piktinosi L.Grašytė.

Anot nusivylusios klientės, toks kurjerio elgesys ne tik pasibaisėtinas, bet ir galėjo sukelti didžiulių rūpesčių jos vadovaujamai įmonei.

Įmonė tiekia užsakovams produkciją, tad, nuvežus apgadintas siuntas, nukentėtų klientai, pasipiltų lavina skundų.

"Produkcija nebuvo supakuota, kadangi siuntėme tarpinei gamybai. Jeigu siunta būtų pažeista, mums, nedidelei įmonei, tai būtų didžiulis nuostolis. Labai liūdna, kad kurjeriai nevertina ir nesupranta, kaip tai gali atsiliepti įmonėms", – sakė moteris.

 

 

Liko viena su dėžėmis

Nubėgusi prie autobusiuko moteris siuntas išsikėlė pati.

Kadangi reikėjo jas paruošti iš naujo, klientė paprašė kurjerio užnešti dėžes atgal, tačiau pagalbos nesulaukė.

Išvažiavus darbuotojui, ji liko lauke stovėti su aplamdytomis siuntomis.

"Dėl sveikatos negaliu kelti daugiau nei 5 kilogramus svorio. Taip ir likau stovėti viena", – situaciją prisiminė klaipėdietė.

Kurjeriui nurūkus, moteris paskambino "Venipak" administracijai, tačiau jai buvo atšauta, kad šiuo metu visi kurjeriai užimti.

Vis dėlto po kelių dienų su L.Grašyte susisiekė "Venipak" atstovai, kurie atsiprašė ir apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos.

"Problemų turime tik su Lietuvos siuntų pristatymo tarnybomis. Su kurjeriais iš užsienio tarnybų problemų niekada nekilo", –  teigė klaipėdietė.


Asta Raudonienė

Bendrovės "Venipak" marketingo vadovė:

Ši situacija gerai žinoma. Ji tikrai nėra maloni. Mūsų atstovai susisiekė su nukentėjusia klaipėdiete ir jai, kaip numato mūsų patvirtintos taisyklės, bus padengti patirti nuostoliai. Kasdieniame darbe sau keliame tik aukščiausius reikalavimus – bendrovė investuoja į kurjerių mokymus ir visą aptarnavimo kokybės grandinę. Nors labai norėtume, tačiau negalime užtikrinti, kad visi kurjeriai elgiasi atsakingai. Tokios situacijos pasitaiko ypač retai, ir mes jų jokiu būdu netoleruojame. Šiuo metu įmonėje atliekame vidinį tyrimą ir aiškinamės visas aplinkybes. Bendrovė "Venipak" kiekvienais metais aptarnauja dešimtis tūkstančių klientų, kurie yra patenkinti mūsų paslaugomis, ir labai tikimės, kad šis vienetinis atvejis nepakeis mūsų klientų požiūrio į mus.


Šiame straipsnyje: Venipaksiuntasiuntoskurjeris

NAUJAUSI KOMENTARAI

Random

Random portretas
Nesinaudoju Venipak, bet kitu kurjeriu, tai kurjeris išima iš mašinos ir nusinešu kur reik, tik sykį, kai sunkios ir kelios dėžės buvo padėjo ir dviese atvažiavo, nors visada vienas dyrba.

Joooo

Joooo portretas
Kliente bent siek tiek nuovokumo galejo pasitelkti, na ir kas, kad gal visos dezes sudejus, nesiekia 25 kg, bet nurodyma darbininkui vaikscioti pirmyn atgal i 4ta auksta, gali sugalvoti tik visiskas idiotas. Juk kurjeris ne tik kad eikvoja savo laika del kazkokios poniutes noru, bet ir savo sveikata gadina

Patenkinta klientė

Patenkinta klientė portretas
Mieli žmonės, juk kurjeris ne kyborgas. Ar jūs pagalvojote, ar pabuvote mintyse jo vietoje, kaip tas dėžes eiliniam žmogui, kuris turi ne metalo krumplaračius, o paprastus sąnarius ir paprastą stuburą, nugabenti į automobilį? O gal manote, kad tą dieną vienintelis jo taškas esate su tokiais kroviniais? Kažint ką gero daro Venipako valdžia dėl savo darbuotojų, kad nekilnotų šitokių krūvių? Ar tik savo rankeles nusiplovė, viską suversdama darbuotojui? Kažint, ar čia neturėtų susidomėti darbo inspekcija sudarytomis darbuotojui darbo sąlygomis? Ar neturėtų tokias siuntas pristatinėti dviese? Kodėl dėl prasto darbo organizavimo turi kentėti darbuotojas? Naudojuosi Venipako paslaugomis 5 metus. Viskas nuostabu. Sulaukusi žinutės susiderinu su kurjeriu laiką ir būnu viską pasiruošusi. Jei siunta sunki-pasikviečiu kaimyną. Stengiuosi kurjerio ilgiau kaip 10 minučių neužlaikyti, nes be manęs jis turi begales siuntų. Niekada konflikto nebuvo, nes gerbiu jų sunkų fizinį darbą.
VISI KOMENTARAI 50
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių