Klaipėdietiškas elektrinių autobusų projektas užsibaigė lietuviškai, kaip bene ir upiniai autobusai- vasiukai forever lietuvaičių galvose. Žinoma, bandyti galima, kartais ir reikia, svarbu svetimiems nefinansuoti tokių vasiukų, nes pasakų prisiskaitę startuoliai galop neria į krūmus ir iš drąsuolių patampa it musę krimtę viarslinykais, kurie paskui tąsosi teismuose su verslo kreditoriais ar dalininkais. Kas dėl šiandieninio Klaipėdos tokio tipo autobusų pasirinkimo, tai be jokios abejonės reikia tik pasveikinti ir palinkėti sėkmės.
2024-11-06
Rimti sunkumai purto ne tik restruktūrizuotis bandančią elektrobusų „Dancer“ gamintoją UAB „Vėjo projektai“, bet ir jos antrinę įmonę „Elektrinio transporto sistemos“ (ETS). Abiem šioms bendrovėms vadovaujančio Alvydo Naujėko skundas teismui atskleidė, jog kreditoriai jau per antstolius bando iš ETS atgauti daugiau nei milijoną eurų.
o kur dejosi elektriniai autobusai ,kazkodel nebematau,ir juos juk gamino klaipedoj,ar is savu pirkti nenori,kad veza kazkokius hibvistjie dyzeli o gal net benzina naudos.cia yra elektrinius gamina klp o miestas ju neperka,,,,
o kodel negaamina ar blogi autobusai buvo musu miestui,kaip cia raso kad imone turi milijona skolu,ar savivaldybe negali tapti akcininke ir ta milijona investuoti,juk tie hibridiniai kainuos 10 kart brangiau.kaip miestas nepadeda issilaikyti naudingam verslui o perka kazkokius hibridus.o tie lietuviski buvo grazus ir naudingi miestui.o cia eme ir privede prie bankroto.net bjiauru skaityti....
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)