Uostamiesčio gatves prižiūrintys kelininkai įsitikinę – šiemet žiema jų neužklups netikėtai – prireikus galėtų išvažiuoti kuopti mieste sniegą.
Skelbė naują konkursą
Šiemet miesto gatves prižiūrės naujai išrinktos įmonės. Konkursas tradiciškai buvo skelbiamas atskirai pietinei ir šiaurinei miesto dalims. Išrinkti tie patys valytojai.
Pietinę miesto dalį prižiūrės įmonė "Žemkasa", šiaurinę – "Specialus autotransportas".
Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Irena Nachčiunova tvirtino, kad sutartys su rangovais jau pasirašytos.
"Nelabai kas skirsis. Įkainiai išliko panašūs, periodiškumas – tas pats", – tvirtino pavaduotoja.
Oficialiai žiemos sezonas Klaipėdoje startuoja lapkričio 1-ąją. Nuo tada kelininkai privalo budėti visą parą, sekti situaciją ir reaguoti. Prireikus savivaldybė gali prašyti kelininkų anksčiau pradėti budėjimą.
"Tačiau dar nėra slidu. Nors naktimis spaudžia šaltukas, gatvės yra sausos, ir ledas nesusidaro", – komentavo pavaduotoja.
Techniką baigia patikrinti
Klaipėdos gatvės prižiūrinčių įmonių vadovai tvirtino, jog žiemos sezonui yra beveik pasirengusios.
"Tik technika dar ne iki galo paruošta. Tačiau, jei reikėtų, galėtume išvažiuoti valyti gatvių, – sakė įmonės "Specialus autotransportas" generalinis direktorius Laimonas Žemaitis. – Situaciją stebime, nors ir savivaldybė dar nenurodė budėti."
L.Žemaitis tvirtino, kad šį sezoną dirbs maksimalus reikalaujamas technikos skaičius. Vien gatves valys ir barstys 10 mechanizmų. Dirbs ir traktoriai. Jau pripildytas ir sandėlis druskos.
"Kiek sunaudojame druskos, priklauso nuo žiemos. Būna, kad reikia labai daug, būna, kad išvis neišnaudojame. Visada sandėlyje turime mažiausiai 500 tonų", – aiškino L.Žemaitis.
Nori tikros žiemos
Praėjusios savaitės pabaigoje savivaldybė sutartį pasirašė ir su kitu rangovu – bendrove "Žemkasa". Bendrovės direktoriaus pavaduotoja Ina Kaubrytė teigė, kad sezonui jau pasirengta.
"Laimėjome konkursą ir ruošėmės. Druskos dar turime kelis tūkstančius tonų iš ankstesnių metų. Pernai žiemos nebuvo, tai neišnaudojome", – komentavo pavaduotoja.
Pasak I.Kaubrytės, technikos įmonė turi per 30 mechanizmų, tačiau tiek niekada nereikia.
"Šiemet bus šiokių tokių naujovių. Reikės valyti vieną aikštelę, kurios anksčiau nebuvo, įvažas į sodus. Druskos ir technikos turime. Svarbiausia, kad žiema būtų", – pabrėžė pavaduotoja.
Naujausi komentarai