Straipsnis | kl.lt Pereiti į pagrindinį turinį

Herkaus Manto gatvėje – autobuso ir greitosios pagalbos automobilio susidūrimas

13 2025-01-21 14:15 klaipeda.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Nu

Ka tie ,ka tie kamikadzes už vairo.įpatingai diedai laukiantis pensijos,kurie galvoja,kad labai gerai vairuoja
1
-2
Vairavimo "ASUI" :)

Na o jus tikriausiai vairavimo asas ir ekspertas 😊? Noriu jus nuvilti, nėra nei vieno vyro kuris apie save taip negalvotu. Bet deja ką vyrai galvoja apie save ne viskas yra realybė 😊. Kad patikrinti savo vairavimo įgūdžius ir visiems, o ypač sau įrodyti kad jus TIKRAS ASAS, siūlau įsidarbinti vairuotoju. Vairuotojų trūkumas. Tokį „čempioną“ kaip jus iškarto priims 😊
1
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Tokie "asai"

Paprastai tik liežuvį moka valdyti.Net prisiparkuoti žmoniškai nesugeba, ką bekalbėti apie važiavimą
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Pipo

Mijn vraag is .? Waar en bij welk Pakje Boter hebben sommige Bus Chauffeurs hun Rijbewijs gekregen? Want werkelijk het lijkt soms wel een Autocross zoals deze gasten rijden.
0
-4
Pakrante

Jeigu klaipėdiečiui nepatinka važiuoti su autobusu,yra taksi,jokių problemų !
5
-5
Pakrante

Jeigu jūs,keleiviai ,save įsivaizduojate autobuse kosmonautais,čia jūsų problemos !
2
-5
Autobusų vairuotojai nepakaltinami

Kaip elgiasi autobusų vairuotojai? Dažnai tenka važiuoti ir autobusais ir maršrutiniais taksi. Daugelis autobusų vairuotojų elgiasi arogantiškai. Tik įlipus keleiviams (nesvarbu ar senolis, ar žmogus su judesio negalia) staigiai pajuda iš stotelės, sukdamas energingai vairą, kad atsidurti reikiamoje eismo juostoje. keleiviai griuvinėja. Vairuotojui nė motais. Yra atkarpų (nuo sustojimo "Vėtrungė", iki sustojimo "Kauno") kuriose vairuotojai aiškiai viršija leidžiamą važiavimo greitį.... Mat jie nori suspėti ant žalio šviesaforo signalo. Daugelis vairuoja viena ranka. Iš šalies atrodo atsainiai. Artėjant prie reguliuojamos sankryžos, užsidegus raudonam signalui, kažkodėl nestabdo TOLYGIAI, kol sustos, o vis trūkt, trūkt, trūkt, keleiviai turi būti įsitempę (kam to reikia, tikrai nesuprantama). Pasitaiko nemažai autobusų, kuriuose neveikia salono šildymas. Vieno maršrutinio taksi vairuotoja (moteris) tiek prikaitina saloną, kad nėra kuo kvėpuoti, o pati vairuoja su trumpom rankovėm.
18
-5
To LIETUVĖ

Ponička rašo : kol kiekvienas pensininkas prisičiupinės, prisigrabalios tai maršrutas užtruks dvigubai ilgiau. Tai ar jus "grabalioja" tie PENSININKAI? Nereikia demagogijos (faktų iškraipymo) tiesiog turėtų vairuoti SKLANDŽIAI, TOLYGIAI, o ne trūkčioti, kaip pasiutęs eržilas. Sakote sunkus darbas..... Taip sunkus, sutinku. Bet ar tai duoda teisę vairuotojui elgtis chamiškai, rėkti ant keleivių, rūkyti galinėje stotelėje autobuso salone? Paklausus kodėl nešildomas autobuso salonas išgirsti :- nepatinka, sėdėk namuose...... Sunkus darbas. O gydytojo, kuris turi operuoti naktį darbas lengvas? Ar teko jums daryti širdies operaciją? Lengva ar sunku, a? O kelio darbininkų dirbančių vasarą, kai oro temperatūra siekia 32 laipsnius celsijaus darbas lengvas? Niekas jų neprievartauja dirbti šio darbo. Yra kitų darbų... Bet jeigu nusprendei dirbti vairuotojo darbą (darbas su keleiviais, ne su žvyru, ne su bulvėmis) tai ir būk malonus , gerk savo darbą, savo keleivius (paslaugos gavėjus) !
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Lietuvė

Visiškai nesutinku! Jei vairuotojas lauks kol kiekvienas pensininkas prisičiupinės, prisigrabalios tai maršrutas užtruks dvigubai ilgiau. O autobusais važiuoja žinokite ir dirbantis žmonės, ir žmonės turintis reikalų ir skubantis. Įlipai ir turi laikytis o ne žioplinėti. Ir tikriausiai rašantis niekada nedirbo paslaugų sektoriuje. Vairuotojo darbas ypatingai sunkus. Jis turi ne tik vairuoti, bet dar ir išklausyti visus pageidavimus ir visas pretenzijas. Vienam per karšta, kitam per šalta, trečiam per greitai, ketvirtam lėtai ir t.t. Kiek visokio plauko žmonių jis turi pervežti per dieną. O darbo laikas trunka 12-15 val. Net pavalgyti žmogus negali normaliai. Pertraukai-laikas kiek lieka iki sekančio išvažiavimo. Tualetas mielina budelė „Tuoj Tuoj“. Net rankų nėra kur nusiplauti. Alga 1300-1400 į rankas. Galuojate kodėl toks trukumas vairuotojų? Niekas nenori tokiom sąlygom dirbti.
3
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Kas

tą stotelę išniekino?
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Teisingai

Bravo,viskas teisingai pastebėta,pritariu,gerbkime vairuotojus,nors įlipę paisveikinkime!
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Keleivis

Taip,irgi dažnai važinėjo sutobusais,tačiau nesutikciau su kaltinimais vairuotojams.Jie vairuoja,eismas intensyvus ir nėra kada keleivius ganyti,matau,kaip įlipę ima grabaliotis ,ieškodami bilieto,nesilaiko,viskas gerai,matau,kad net skubančių palaukia,taigi patiems keleiviams reikia mąstyti,tai ne taksi.,o darbas labai sunkus,įtampa ,kaip sakoma,akis reikia turėti ir su....je.
6
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Klaipėdietis

Retas iš autobusų vairuotojų kurie žiūrį pro veidrodį ypač išvažinėjant iš sustojimo nors kaltė abipusė. Gal laikas Pradėti juos drausminti, kol neįvyko rimtas incidentas
21
-4