Tai, kad abu susidūrę jaunuoliai 19mečiai, taigi čia bus toks tokį sutikęs. Tik vienas pagalvojo, kas blogo gali nutikti, jei sutaupysiu atstumo ir pavažiuosiu truputį magistrale 1 valandą nakties, o kitas važiavo už savo kapoto kiek toliau nematydamas, nors ten pilna nusukimų į degalines, ir yra tikėtina, kad gali pasitaikyti lėtesnių. Laimei, niekas nenukentėjo, abu jaunuoliai gavo pamoką ir, jei pasidarys tinkamas išvadas, taps geresniais vairuotojais.
"Dėl įvykio keli vairuotojai susiginčijo tarpusavyje, vieni palaikė mikroautomobiliukų mėgėjus, kiti tikino, kad tokioms transporto priemonėms ne vieta keliuose" Nėra čia ko ginčytis, taisyklėse viskas yra parašyta aiškiai, kaltas mikroautomobiliuko vairuotojas, jo neturėjo būti magistralėje. O vietos keliuose turi pakakti visiems, nežiūrint kokia transporto priemone važiuoji (ar kulniuoji pėsčiomis)
Taisykles aisku. Bet kam reikalingi automagistraleje zenklai nr. 128 pestieji??? Nei vienoje Europos valstybes automagistraleje nepamatysi sio zenklo isskyrus Lietuva.
o ką čia tėveliai? pasirodo, užtenka ant tų "skarbonkių" išlaikyti teoriją ir gali į trasą. O kur praktinis važiavimas? Čia tas pats, kas leistų naujai iškeptam lakūnui vairuoti lėktuvą nepasitreniravus ant simuliatoriaus. Žodžiu, pas mus tokia tvarka: kol kas nors nežūva, tol taisyklių neperrašo.
Vot debilu tauta. Jug aiskiai parasyta kad tokios transporto priemones kaip mikroauto kuriu max. greitis 45 km/val N E G A L I vazineti autostradose ir keliuose kur leistinas greitis 90-130 km/val. Trinti tokius debilus be gailescio. Tiktai taip durni lietuviai igauna nors truputi proto. Bukit prakeikti IDIOTAI.
Gal kas gali pakomentuoti ar tie mikroautomobiliai gali važiuoti takais skirtais ir pėstiesiems ir dviračiams. Ne kartą teko matyti tokį mikroautomobilį važiuojant dviračiams skirta juosta, o šalia eina pėsčiųjų zona (juosta) . Dviratis suprantama, o čia vis tik automobilis, nors ir maža kubatūra, bet gabaritai ir galimas greitis 40-50-60 km/h?
KET - 413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas - Leidžiama eiti pėstiesiems, važiuoti dviračiais ir elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle) - Dar klausimų bus ?
Aixam yra su vidaus degimo varikliu. Jūsų nuoroda į KET neatsako į klausimą apie tokių mikroautomobilių ( liaudyje vadinamų bliūdų) judėjimą dviračių takais. Žodžiu......klausimų yra....
toms skarbonkėms aplamai turėtų būti uždrausta važinėti keliais. Tik miestuose, kur greitis 50. O kitur jie sudaro avarines situacijas. Nes važiuoji kelyje kur greitis 90 ir staigiai prisiveji tokį lėtapėdį ir turi stabdyti, susidaro kolona, yra kitur ištisinės, aplenkti negali, atsiranda tokių kur ir važiuoja iš paskos net pasibaigus ištisinei, nes nemoka ar bijo aplenkti. Kiti pradeda rizikuoti jau lenkdami po kelias transporto priemones. Nes palyginus greitį 50 ir 90, vos ne dvigubas skirtumas. O apie greitkelius ar magistrales aplamai patyliu.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)