Bendrovė „PZU Lietuva“ šįryt pervedė 283 tūkst. litų dydžio draudimo išmoką V.Vaičiūno įmonei už du vilkikus ir cisternas, kurios sudegė kelte „Lisco Gloria“.
Tai sudaro trečdalį visų išmokų už „PZU Lietuva“ klientų patirtus nuostolius. Bendrovė yra užregistravusi 14 pranešimų apie kasko draudimu apdraustų transporto priemonių žalas. Iš jų beveik visos yra komercinio transporto priemonės.
Pasak Modesto Žilionio, „PZU Lietuva” Vilniaus žalų centro vadovo, žalos reguliavimo ir atlyginimo procesas vyksta sklandžiai.
„Tai pirmas įvykis Lietuvos draudikų praktikoje, kai jūroje nukentėjo tiek daug komercinio transporto priemonių. Suprantame, jog tokie nuostoliai negailestingai stabdo klientų verslą, todėl žalų reguliavimui ir klientų konsultacijoms skiriame ypatingą dėmesį“, - sakė M.Žilionis.
V.Vaičiūno įmonės komercijos direktorė Laimutė Vaičiūnienė teigė, kad, išgirdusi apie nelaimę, pajuto palengvėjimą tik tuomet, kai sužinojo, jog gaisro metu liko sveiki jų bendrovės vairuotojai.
„Tačiau prarasti vilkikai ir cisternos mums yra didelis nuostolis. Užtruks laiko, kol įsigysime naujus ir atkursime savo veiklos apimtis. Žinoma, greitai gauta draudimo išmoka šiuos procesus paspartins. Ilgametis bendradarbiavimas su „PZU Lietuva“ dabar mums atsipirko su kaupu“, - sakė L.Vaičiūnienė.
Vežėjo bendrovės komercijos direktorė atkreipė dėmesį, jog tokie įvykiai visapusiškai sutrikdo įmonės veiklą – laikinai darbo netenka vairuotojai, reikia rasti papildomų pajėgumų, kad būtų įvykdyti įsipareigojimai užsakovams.
„PZU Lietuva“ gavo ir tris pranešimus apie nukentėjusius krovinius, kurių vežėjai buvo apsidraudę vežėjų automobiliais atsakomybės draudimu (CMR). M.Žilionis atkreipė dėmesį, jog pagal CRM konvenciją vežėjai nėra atsakingi už krovinį, jei neturėjo galimybės užkirsti kelio nuostoliams. Šiems klientams „PZU Lietuva“ suteikia nemokamas teisininkų konsultacijas, kad vairuotojai gerai žinotų savo teises.
Naujausi komentarai