Pereiti į pagrindinį turinį

“United Colors of Benetton” plėtrai pasirinko Klaipėdą

2010-05-12 16:37
“United Colors of Benetton”  plėtrai pasirinko Klaipėdą
“United Colors of Benetton” plėtrai pasirinko Klaipėdą

Rugsėjo mėnesį nauja  “United colors of Benetton” parduotuvė  atvers duris Klaipėdoje, mados ir grožio centre “Herkaus galerija”, kuris įsikūręs uostamiesčio senamiestyje. Tokį sprendimą priėmė garsaus prekės ženklo savininkai po atliktos Lietuvos prekybos centrų analizės.

“Atvykę į Lietuvą prekės ženklo savininkai iš Italijos, analizavo didžiųjų Lietuvos miestų prekybos centrų perspektyvas. Klaipėdoje vienu iš perspektyviausių prekybos centrų pripažintas mados ir grožio centras “Herkaus galerija”. Italai liko juo sužavėti.  Anot jų, tai vienintelis Klaipėdos prekybos centras  suprojektuotas, pastatytas ir įrengtas laikantis klasikinės prekybos centrų koncepcijos,  galiojančios visame pasaulyje. Ypač svečiai iš Italijos gyrė “Herkaus galerijos” interjerą”, - sako  bendrovės “Torijus”, atstovaujančios “United Colors of Benetton” Lietuvoje,  vadovas Arūnas Čižauskas.

Pasak mados ir grožio centro „Herkaus galerija“ direktorės Aistės Valiūtės, naujoji „United colors of Benetton“ parduotuvė pirmajame prekybos centro aukšte  užims net 450 kvadratinių metrų plotą. Be to, italai „Herkaus galerijoje“ atidarys kito žinomo prekės ženklo „Sisley“  parduotuvę. „Pastaruoju metu jaučiame išskirtinį pasaulinio garso prekės ženklų  dėmesį. Vakarų Europos verslininkų nuomone, sunkmetis - pats tinkamiausias laikas plėtrai.  Pastoviai gauname paklausimus, keičiamės informacija. Sprendimas kurti prekybos centrą pagal klasikinius standartus ir negailėti investicijų išskirtiniam interjerui pasiteisino“, - sako A.Valiūtė.

Mados ir grožio centro „Herkaus galerija“ valdytojos bendrovės „Resolution Property Management“  generalinio direktoriaus pavaduotoja Daiva Žvinytė teigia, kad  augantis Vakarų Europos verslininkų susidomėjimas  Klaipėdos prekybos centrais, įsikūrusiais senamiestyje, įrodo didžiulį jų potencialą.

„Herkaus Manto gatvė ir jos apylinkės vertinamos kaip didelę perspektyvą turinti prekybos vieta, todėl Vakarų Europos ekspertai rekomenduoja   atkreipti į tai dėmesį.  Juk recesija baigiasi, pasirodė pirmieji ekonomikos atsigavimo požymiai. Dėl ribotos pasiūlos ir plėtros galimybių ateityje Herkaus Manto gatvės rajonuose  išsinuomoti plotą prekybai  gali tapti problematiška.  Verslininkai iš Vakarų Europos tai puikai supranta“, - sako D.Žvinytė.

Rugpjūčio mėnesį klaipėdiškių laukia dar vienas siurprizas - ypatingai kokybiškų vyriškų ir moteriškų drabužių parduotuvės “Paul Black” atidarymas.

Mados ir grožio centro „Herkaus galerija” plotas 4 tūkstančiai kvadratinių metrų. Pirmuosius du aukštus užima drabužių, galanterijos parduotuvės.  Trečiajame aukšte veika grožio salonai bei sporto klubas, o ketvirtajame įsikūrė biurai. Prekybos centre taip pat įrengta ir 50-ies vietų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.

Mados ir grožio centro „Herkaus galerija“ interjero autorius -  garsus Vilniaus architektas Artūras Imbrasas. Šis centras skirtas išskirtinių prekių mėgėjams bei aukštesnes pajamas gaunantiems klientams.

"Prekybos centro savininkai architektams pateikė konkrečią viziją, kaip turi atrodyti centras. Buvo sukurtas išskirtinis, tačiau kartu ir modernus bei klasikinis centro  stilius. Seni pastatai puikiai suderinti su naujais statiniais.  Sukurtas interjeras pranoko lūkesčius ir buvo įvairiuose architektų konkursuose įvertintas aukso medaliu ", - paaiškino A.Valiūtė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų