Verslininkai sumuoja pasibaigusio Europos vyrų krepšinio čempionato pliusus ir minusus. Oro uostas bei maitinimo ir apgyvendinimo įstaigos didelių uždarbių iš jo sako neturėję, tuo metu sirgalių atributikos ir buitinės technikos pardavėjai pastebėjo pirkimo pagyvėjimą. Pasipelnyti galėjo ir prekybos tinklai, tiesa, ne iš to, iš ko tikėjosi, , praneša LTV „Panorama“.
Prieš prasidedant Europos vyrų krepšinio čempionatui šalies viešbučiai, kavinės, restoranai ir barai trynė rankomis džiaugdamiesi atvyksiančiais tūkstančiais turistų, kurie atveš milijonus litų.
Čempionatas baigėsi, medaliai išdalyti, tačiau verslininkai nedžiūgauja, nes realybė kitokia, nei tikėtasi.
Apgyvendinimo ir maitinimo įstaigų atstovai aiškina, kad dėl gautų mažų pajamų kalti ne restoranai, padidinę maisto kainas, o vėlai vykusios varžybos, nes į restoranus atėję žiūrovai jau būdavo pavalgę, o iš alaus milijonų nesusikrausi.
„Vertinam tai kaip tokią pirmą didelę pamoką, tokiam dideliam renginiui, kur laukėme 30 tūkst. svečių ir buvom jiems pasiruošę, bet praktika parodė, kad sulaukėme trečdalio“, – teigė Viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.
Pasak asociacijos prezidentės, viešbučiai kainas kėlė nežymiai, o laisvų vietų buvo pakankamai.
„Žurnalistams visada reikia kraujo. Alytuje prieš čempionatą vienas paprašė 1 tūkst. litų už kambarį, tai buvo paskelbta kaip didžiulė žinia, kad tik tokios kainos. Aš manau, kad taip nėra“, – kalbėjo E. Šiškauskienė.
Vilniaus oro uosto atstovų teigimu, didesnio keleivių antplūdžio, palyginti su vasara, nebuvo.
Tačiau pirkėjų skaičiaus ūgtelėjimu džiaugiasi internetinės parduotuvės, prekiaujančios sirgalių atributika. Vienos jų vadovo teigimu, pardavimas auga trečius metus, nors konkurencija irgi didėja.
„Šį čempionatą buvo labai didelė konkurencija. Atributikos buvo galima nusipirkti penkis metrus nuo namų nuėjus, o prieš tai buvusių čempionatų metu mes buvom viena iš nedaugelio vietų“, – sakė „superfanas.lt“ direktorius Arūnas Puščius.
Geru sirgalių atributikos pirkimu per čempionatą gali pasigirti ir didieji prekybos tinklai. Anot jų, taip pat gausiai pirkta vaisvandenių ir užkandžių, nors tikėtasi alaus graibstymo.
Nemažo susidomėjimo savo prekėmis sako sulaukę ir buitinės technikos pardavėjai, tiesa, siūlę daugybę akcijų.
„Per šį čempionatą mūsų pardavimai išaugo dvigubai, ypač televizijos ir kompiuterijos skyriuose. Akcijos kaip ir pavyko. Ypač atkreipėme dėmesį į televizorių pardavimus. Žmonės prieš rungtynes norėdavo vis didesnės įstrižainės televizorių“, – teigė „ElektroMarkt“ komercijos direktorius Giedrius Širvys.
Arenų, kuriose vyko krepšinio rungtynės, atstovai taip pat džiaugiasi čempionatu, nes jis praėjo sklandžiai.
Naujausi komentarai