Pereiti į pagrindinį turinį

Kraupi avarija Vievyje atvėrė piktžaizdę: daugybė pavojingų darbų atliekama neuždarius eismo

2023-09-13 07:56
DMN inf.

Antradienį priešpiet kelyje Vilnius–Kaunas ties Vieviu vilkikui rėžusis į kelio ženklus, žuvo darbininkas.

Magistralėje netoli Vievio dirbo kelininkai. Jie buvo pasistatę kelio ženklus. Greičiausiai, pirma juosta važiuojančio vilkiko vairuotojas pastebėjo tuos ženklus per vėlai. Jis bandė stabdyti ir staigiai suko į antrą juostą. Ja tuo metu važiavo sunkvežimis. Nuo smūgio sunkvežimis užvažiavo ant skiriamosios vejos ir trenkėsi į automagistralės atitvarus. Avarijos vietoje matosi, kad pirma juosta važiavęs vilkikas kliudė kelininkų paliktą mikroautobusą su priekaba. Greičiausiai, kad priekabos dalis ar vilkiko kliudytas kelio ženklas trenkėsi į netoliese dirbantį kelininką, praneša LNK.

Vyras buvo sunkiai sužeistas, kraujavo. Atvykę medikai jį dar bandė gaivinti, tačiau nepavyko išgelbėti žmogaus gyvybės.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Viską girdėjo ir netoliese dirbantys žmonės. Vyrai nesupranta, kaip nelaimėlis atsidūrė viduryje autostrados.

Dėl įvykio eismas automagistralėje per Vievį buvo ilgai sustabdytas, susidarė milžiniška spūstis.

Dėl nelaimės asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas linkęs kaltinti ženklų nepaisančius vairuotojus.

„Deja, Lietuvoje kultūros gerbti darbą kelyje dar nėra. Pagalvokime, kaip dažnai sulėtiname tiek, kiek rodo kelio ženklai“, – teigė asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko.

Beje, šios nelaimės įtariamas kaltininkas – baltarusis.

Neaišku, ar šiuo atveju buvo pastatyti ženklai greičio lėtinimui. Tačiau „Lietuvos kelių“ vadovas neneigia, kad kalti kartais būna ir patys darbininkai.

„Ačiū Dievui, tokios situacijos neatsitinka dažnai. Bet girdžiu labai daug atvejų, kurie būna arti nelaimės. Kartais ir patys darbininkai nepasisaugo, kartais ženklinimo schemos nėra idealios“, – sakė Š. Frolenko.

Deja, Lietuvoje kultūros gerbti darbą kelyje dar nėra.

Pasak kelininkų atstovų, Skandinavijoje kelio ženklo ignoravimas darbo vietoje vertinamas daug griežčiau.

„Atliekame labai daug darbų neuždarius eismo. Turime labai mažai praktikos ir valios uždaryti eismą, įrenginėti aplinkkelius ir dėl to prisiimame riziką dėl žmonių gyvybių ar sužalojimų“, – teigė Š. Frolenko.

Ir šis įvykis Vievyje galėjo baigtis tragiškiau. Laimei, antrą sunkvežimį sustabdė atitvarai. Jei sunkiosios transporto priemonės būtų išlėkusios prieš eismą, nežinia, kaip viskas būtų pasibaigę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų