Pereiti į pagrindinį turinį

Prakalbo apie žuvusį 17-metį motociklininką: norėjo įspėti draugą apie trikojį

Tragedija Šiauliuose. Atsitrenkęs į stovintį sunkvežimį žuvo 17-metis motociklininkas. Galimai nesuvaldė motociklo, kai atsigręžęs bandė įspėti draugą, kad pakelėje stovi greičio matuoklis.

Prakalbo apie žuvusį 17-metį motociklininką: norėjo įspėti draugą apie trikojį
Prakalbo apie žuvusį 17-metį motociklininką: norėjo įspėti draugą apie trikojį / LNK stop kadrai. E. Ovčarenko / BNS nuotr.

Šokui atslūgus jaunuoliai graudinosi. Prieš jų akis motociklu važiavęs draugas rėžėsi į gatvėje stovintį sunkvežimį.

„Vaikinas savo dėmesį sukoncentravo ne vien į saugų vairavimą, bet į kitus dalykus. Pamatęs gatvėje stovintį trikojį, jis atsigręžė į iš paskos važiuojantį draugą ir norėjo įspėti apie tą stovintį trikojį“, – pasakojo Šiaulių policijos atstovė Gailutė Smagriūnienė.

Ar motociklininkas viršijo greitį kol kas neaišku. Tiesa, kad šis eismo įvykis baigtųsi tragiškai nereikėjo nė didelio greičio.

Vieną kartą atsisuko, antrą kartą atsisuko, viena ranka rodydamas ženklus, kad stovi trikojis. Tuo metu tiesiog nebesuvaldė motociklo.

„Tikrai užtenka tiesiai trenktis į sieną leistinu greičiu, neatkreipti dėmesio, neįvertinti situacijos ir pilnumoje galima turėti labai skaudžias pasekmes. Motociklo galingo nereikia, smūgį visą laiką priima pats motociklistas“, – aiškino Šiaulių technologijų mokymo centro vairavimo instruktorius Giedrius Krasauskas.

O mojuodamas draugui 17-metis motociklą vairavo tik su viena ranka.

„Vieną kartą atsisuko, antrą kartą atsisuko, viena ranka rodydamas ženklus, kad stovi trikojis. Tuo metu tiesiog nebesuvaldė motociklo, trenkėsi į stovinčią transporto priemonę“, – pasakojimą tęsė G. Smagriūnienė.

Greitosios pagalbos medikai jaunuolį valandą bandė gaivinti, tačiau sužalojimai buvo per sunkūs.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

Anot vairavimo instruktoriaus, motociklas – ne žaisliukas. Vairuotojas privalo būti kur kas atidesnis nei prie automobilio vairo.

„Pagrindinės klaidos yra greitis, reikia visada į tai atkreipti dėmesį, taip pat laikytis distancijos. Atkreipti dėmesį į kelio dangą, nes palijus, esant rūkui, ypač rudenį, lapai... Negalima blokuoti stabdžių“, – kalbėjo Šiaulių technologijų mokymo centro vairavimo instruktorius.

Geriausia, kad savo motociklo galimybes vairuotojai išbandytų specialiose aikštelėse ar autodromuose. Ten kritimai ne tokie skaudūs.

„Ypač jaunas žmogus, jis nori pasirodyti, nori kažką parodyti, išbandyti... Visi tą darėm, bet visada geriau tai daryti ne gatvėje“, – įspėjo G. Krasauskas.

Važiuojant motociklu – saugumas ypatingai svarbus, tačiau reikia nepamiršti ir įgūdžių, kurie formuojasi palaipsniui, praktikuojantis.

Savaitgalį per avariją Kretingos rajone taip pat žuvo motociklininkas, 28-erių policijos pareigūnas.

Tapote įvykio liudininku, užfiksavote įvykį? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
tie trikojai ir

kiti "iš po krūmo" radarai, tai ne saugumo prevencijai, o valdžiai "nusidrožti" iš žmonių pinigus.
4
0
Visi komentarai (1)

Daugiau naujienų