Keleivinis traukinys Berčiūnų kaime mirtinai sužalojo žmogų.
Žuvusysis – 39 metų vyras. Viena iš versijų, kad žmogus galėjo gulėti ant bėgių, kita – vyras bandė kirsti bėgius neleistinoje vietoje.
Ta pačią dieną, sekmadienį, tik jau vakare ir Klaipėdos rajone, keleivinis traukinys Šlikių kaime sustoti nespėjo, žuvusiajam vos 32 metai.
„Traukinys gali įtraukti ir šalia bėgių esantį, jeigu yra didelis greitis“, – teigė Geležinkelininkų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkas Artūras Černiauskas.
Kas įvyko, atsakys tyrėjai, tačiau ar bėgiai pakankamai saugūs?
Geležinkelių vadovybė nuo komentarų atsiriboja, kalba tik mašinistų kolega.
Tam mašinistui išvis antras įvykis šiais metais. Nežinau, kaip aš jausčiausi, turbūt eičiau iš darbo jau.
„Slogios nuotaikos. Tam mašinistui išvis antras įvykis šiais metais. Nežinau, kaip aš jausčiausi, turbūt eičiau iš darbo jau“, – telefonu kalbėjo „LTG Link“ mašinistas Dainius Puzas.
„Lokomotyvo vairuotojas, įvykus nelaimingam atsitikimui, kurio metu sužalojamas arba žūsta žmogus, gauna dešimt dienų atostogų reabilitacijai ir jam teikiama psichologų pagalba“, – pasakojo A. Černiauskas.
Ar įmanoma traukinius sustabdyti?
„Geležinkelio vienas vagonas veža 60 tonų, sukibimas – metalo su metalu. Sustojimo kelias skaičiuojamas ne dešimtim, o šimtais metrų, tas čiuožimas“, – aiškino A. Černiauskas.
Profsąjunga kalba ir apie atvejus, kai žmonės elgiasi neatsakingai, bandydami trumpinti kelią.
„Jeigu pamatai traukinį už pusės kilometro, tai geriau nerizikuoti, o palaukti, kol pravažiuos“, – įspėjo Geležinkelininkų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkas.
Stovint šone – nelįsti per arti.
„Reikėtų stovėti bent 10–20 metrų atstumu nuo bėgių“, – patarė A. Černiauskas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Vietoje, kur žuvo žmogus, sutiktas Viktoras dalijosi savo patirtimi.
„Aš pats pakliuvau su traktoriumi. Buvo atidaryti užkardai ir į užpakalinį ratą įtrenkė kraniukas. Atsibudau ligoninėje“, – prisiminė Viktoras.
„Geležinkeliai turėtų užtikrinti pervažų saugumą, pradedant užkardais, šviesoforais, vaizdo kameromis. Tikrai ne visur jie yra įrengti. Pervažose, kur jie yra įrengti, nelaimingų atsitikimų yra mažiau. Daugiausia būna ten, kur pervažų nėra, kur yra tik šviesoforas. Žmogus nepastebi, įvažiuoja, būna sužalotas arba užmušamas“, – kalbėjo policijos departamento atstovas Ramūnas Matonis.
Ant traukinio bėgio žūsta ir gyvūnai.
Sekmadienį Kupiškio rajone užfiksuotas skausmingas vaizdas – traukinys numušė rudąjį lokį. Spėjama, kad jis buvo atklydęs iš Baltarusijos.
Šia žinia savo feisbuko paskyroje pasidalijo Seimo narys Linas Jonauskas.
„Traukinys Kupiškio rajone numušė rudąjį lokį.
Rudieji lokiai, ieškodami maisto, vis dažniau užklysta į Lietuvą. Vieną, iš Baltarusijos atsivijusį briedžio jauniklį, neseniai nufilmavo pasieniečių kamera. Daugiau lokių užfiksuoja medžiotojų kameros.
Yra duomenų, kad kai kurie net čia žiemoja. Šiemet pasirodė informacija ir apie tai, kad žmonės pastebėjo rudojo lokio patelę su jaunikliais Lietuvoje.
O čia bene pirmas toks atvejis, kai Lietuvoje randamas žuvęs lokys. Kupiškio rajone geležinkelio darbuotojai rado traukinio numuštą lokį. Gaila lokio, bet tikiuosi mokslininkai iš to gaus papildomos informacijos, kuri ilgainiui padės atkurti rudųjų lokių populiaciją Lietuvoje.
Už informaciją ačiū Broniui Lapieniui“, – rašė L. Jonauskas.
L. Jonausko feisbuko įrašas ir nuotr.
Naujausi komentarai