Pirmąją „Greičio maratono“ dieną – 1,4 tūkst. pažeidėjų

  • Teksto dydis:

Pirmąją greičio kontrolės priemonės „Speed Marathon“ dieną užfiksuota 1,4 tūkst. leistino greičio viršijimo atvejų.

„Tai pakankamai dideli skaičiai ir jie mums kelia nerimą – vairuotojai nesilaiko Kelių eismo taisyklių, nesinori jiems važiuoti saugiu leistinu greičiu“, – žurnalistams antradienį sakė Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys.

Lietuvos policijos pareigūnai dalyvauja visą šią savaitę vyksiančioje greičio kontrolės priemonėje „Speed Marathon", kurią inicijavo Europos kelių policijos tinklas TISPOL.

„Norime aiškiai pasakyti, kad policija netoleruos neatsakingo vairavimo, beatodairiško greičio viršijimo, pavojingo ir chuliganiško elgesio šalies keliuose. „Greičio maratonas" yra nukreiptas į vairuotojų sąmoningumo didinimą ir atsakomybės už savo elgesį skatinimą" – teigia V.Grašys.

Reaguojant į tragiškų eismo įvykių virtinę Europos keliuose, daugelio Europos šalių kelių policijos pareigūnai keliuose vykdo aktyvią leistino greičio kontrolę. 

„Greičio maratono“ metu Lietuvoje stacionarūs greičio matuokliai veikia itin jautriu režimu, o magistraliniuose keliuose vykdoma papildoma greičio kontrolė policijos skiriamaisiais ženklais nežymėtais automobiliais. Greičio matuokliai fiksuos net ir 1 kilometrą viršijusius vairuotojus.

„Saugaus ir leistino greičio nesilaikymas, nepasirinktas tinkamas važiavimo greitis yra pagrindiniai veiksniai, turintys įtakos skaudžių eismo įvykių pasekmėms", – teigia Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas V.Grašys. Jis sako, kad Kelių eismo taisykles pažeidinėja ne tik Lietuvos vairuotojai, bet ir per Lietuvą vykstantys užsieniečiai.

„Greičio maratono“ metu policija ypatingą dėmesį skirs į skaudžiomis eismo nelaimėmis išsiskiriantį kelią „Via Baltica". Čia pusę greičio pažeidimų padaro krovininių automobilių vairuotojai. Nemaža dalis jų yra užsieniečiai.

„Ne „Via Baltica“ yra galvos skausmas, o vairuotojai, važiuojantys tuo keliu. Jie nesilaiko Kelių eismo taisyklių ir dėl to įvyksta eismo nelaimės. Ne kelias kaltas, o vairuotojai. Vairuotojai turi pasirinkti saugų greitį, turi laikytis saugaus atstumu, kad neįvyktų tos nelaimės“, – teigia V.Grašys.

Analogiškoje akcijoje 2016 metais dalyvavo 22 Europos šalys, leistinas važiavimo greitis buvo kontroliuojamas 12,706 taškuose, patikrinta 2,5 mln. automobilių, nustatyta pažeidimų: 122,5 tūkst. greičio viršijimo atvejų. Pareigūnų skaičiavimais, greitį viršijo iki 5 proc. vairuotojų.

Lietuvos policija neseniai įsigijo brangių pirkinių – nežymėtą automobilį „Audi A6 Quattro“, Klaipėdos apskrities policija – itin galingą motociklą. Policijos vadovybė sako, kad pirkiniai yra brangūs, tačiau brangesnė yra žmonių gyvybė ir sveikata. Tikimasi, kad naujausia technika aprūpinti policijos automobiliai padės sutramdyti Kelių eismo taisyklių nesilaikančius vairuotojus.

Įkliuvo baltarusis

Pirmadienio rytą magistraliniame kelyje Vilnius – Kaunas – Klaipėda, 29 m. Baltarusijos Respublikos pilietis automobilį „Mitsubishi Pajero“ vairavo 186 km/val. greičiu, kai leistinas greitis šioje atkarpoje - 130 km/val.

Policijos vaizdo įrašą apie pažeidėją rasite čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

VK

VK portretas
Gyvename tikroje asilų ir kreivų veidrodžių valstybėje,kur viskas daroma ,kad kiekvienas vairuotojas taptų nusikaltėliu, nes valstybei reikia jo, kaip vairuotojo pinigų ir valstybės klerkai neriasi iš kailio ,kad tokių apribojimų, baudų, įspėjimų būtų kuo galima daugiau ,kad tik Lietuvos žmogui būtų blogiau gyventi ant šios žemės.pažiūrėkit o ką vairuotojui siūlo pati valstybė? Įvaižiavai į duobę N metų netaisytą sudaužei ratą ,padangą -bauda neapvažiavai kliūties,aha mažai nepasitikrinai sveikatos, kas dešimt metų- teisės anuliuojamos, na o jei sveikatos komisijos nepraeini tik dėl apnėjos(knarkiančių žmonių kvėpavimo pauzių liga) ją valstybinėje KMUK miego laborotorijoje jums diagnozuos geriausiu atveju tik 2019 metais ir paskirs gydymą ,tai kaip čia yra kas pas mus, kas čia ASILAS?Ar valstybė kuri mus turi gerbti ir puoselėti dėl mūsų sumokėtų mokamų mokesčių ar valdžiažmogiai kurie savo perdėtu bukagalviškumu vis toliau ir įžūliau lenda į piliečių kišenes?

hmm

hmm portretas
Šiaip tai matosi kur komentuoja vairuotojai, o kur tik pikti pavyduoliai važinėjantys autobusais.. esmė tame, kad mašinos tobulėja, o greitis nuolat mažinamas, kas yra visiškai nenormalu ir kai priimami neadekvatūs sprendimai - ilgainiui jie imami ignoruoti. Manau turėtų būti taip, kad kasmet vidutinis greitis miestuose turi padidėti, o jei to saugiai nepavyksta pasiekti esimo reguliavimo skyriams, tai tada reik keist specialistus.

viena reikšmiai

viena reikšmiai portretas
Ats vienas Vairavimo kultura LT labai zema todel ir daug avariju , o , kad surinkus visa ši brudą ir paleidus vakaru milijoniniuose miestuose suprastu ( gal ) kaip elgtis kelyje.....
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių