Pereiti į pagrindinį turinį

Japonijos žurnalo viršeliui - naujas Lanos Del Ray įvaizdis

2013-01-24 15:12
Japonijos žurnalo viršeliui - naujas Lanos Del Ray įvaizdis
Japonijos žurnalo viršeliui - naujas Lanos Del Ray įvaizdis / Organizatorių nuotr.

Gražuolė amerikietė Lana Del Rey savo gerbėjus džiugins nauju, vienos žinomiausios pasaulio pasakos herojės, įvaizdžiu. Muzikos žvaigždė papuoš vieno populiariausių Japonijos žurnalų „Numero Tokyo“ kovo mėnesio numerį. Įspūdingoje fotosesijoje Lana Del Rey persikūnijo į užnuodyto obuolio paragavusią Snieguolę.

Lanos Del Rey fotosesiją Japonijos žurnalui surengė garsus mados fotografas Mariano Vivanco. Tai jau antrasis fotografo ir žvaigždės darbas. Pirmą kartą šiam fotografui Lana Del Rey pozavo pikantiškoje fotosesijoje, kuri buvo skirta britų žurnalui „GQ“ (rugsėjo numeriui). Beje, pastarojo atlikėja buvo išrinkta metų moterimi.

Vos per metus į šlovės olimpą muzikos pasaulyje įkopusi dainininkė, ne mažiau entuziastingai ir staigiai užkariauja ir galingiausių pasaulio žurnalų redaktorių simpatijas.

„Dar būdama vaikystėje aš jaučiausi kitokia ir visuomet norėjau, kad mano gyvenimas virstų menu. Muzika – tai vienas menas, kurį aš kuriu, tačiau menas gali būti ir vizualinis. Galvoje turiu profesionalias nuotraukas, į kurias fotografijos meistrai sugeba sudėti mano gyvenimą“, – sakė atlikėja.

O nuotraukų per dar palyginti neilgą atlikėjos karjerą būta įvairių. 26 metų žvaigždė pakankamai drąsi ir savimi pasitikinti, kad žurnalų puslapiuose pasirodytų pikantiškos jos nuogos nuotraukos, iš kito žurnalo puslapių jį jau žvelgia tarsi tikra drovuolė, romantikė, o neilgai trukus pasirodo ir labai valiūkiška, nukeliauja į hipių ar retro laikus. Nesikeičia viena – ji visuomet seksuali.

Lana Del Rey vos per metus pozavo dešimtims garsiausių ir geriausių mados fotografų, pasirodė ant daugiau nei 20 įtakingiausių pasaulio žurnalų viršelių, tarp kurių: prestižinis „Vogue“ (Italijos, Australijos, D. Britanijos, Kinijos), tarptautinis muzikos naujienų žurnalas „Billboard“, Rusijos ir Vokietijos „Interview“, vokiečių „Intro“, amerikiečių vyrams skirtas „Complex“, ispanų „S Moda“, prancūzų „Elle“, britų vyrams skirtas „Zoo“, kuriam fotosesiją darė ne tik muzikai, bet ir fotografijai atsidavęs pats Bryanas Adamsas, amerikiečių „T“, britų muzikos naujienoms skirtas „NME“, prancūzų „Les Inrockuptibles“ (2 kartus), „Madame Figaro“ ir „Obsession“.

Išskirtinės išvaizdos savininkė ir fotografų pamėgtas modelis yra vieno didžiausių mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M” ir prabangių automobilių gamintojo „Jaguar“ reklaminis veidas.

Žurnalų puslapius vis kitokiais įvaizdžiais puošiančią Laną Del Rey Lietuvos publika galės išvysti ir jos ne tik grožį, bet ir balsą, kuriamą ir atliekamą muziką įvertinti birželio 4 d., kuomet atlikėja koncertuos Vilniaus „Siemens“ arenoje.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų