Baigėsi ilgai trukęs „Mėslitos“ firminio ženklo konkursas, kurį kuravo pats direktorius Saulius Poška.
Kandidatai siuntė savo pasiūlymus, kurie buvo eksponuojami asmeniniame Sauliaus Poškos „Facebook“ profilyje.
Pasak Sauliaus Poškos, anksčiau „Mėslitai“ logotipo nereikėjo, nes žmonės įmonę žinojo iš pavadinimo. „Buvo toks geras prekinis ženklas, kad net nepagalvojau apie logą. Tačiau dabar nusprendėme eiti į tarptautinę rinką. Mūsų dešros negenda, gali be šaldytuvo po mėnesį būti plukdomos laivais už Atlanto“, - LNK televizijai sakė S. Poška.
Logotipų konkurso laimėtoju tapo Pauliaus Zakarausko sukurtas herbo stiliaus ženklas, kuriame pavaizduota karūna, kiaulė ir vainikas iš dešrelių.
„Šis logotipas puikiai atspindi „Mėslitą“ – karališkai atrodo, nes yra karūna, o Poška yra dešrų gamybos pramonės karalius. Iš logotipo aiškiai matosi, kuo užsiima įmonė, net nereikia skaityti teksto, juk dauguma varguolių yra beraščiai“, - sakė Poška.
Pasak „Mėslitos“ direktoriaus, naujas logotipas puikiai apgauna pirkėjus, nes yra per geras įmonei.
„Jaunasis dizaineris bus apdovanotas įmonės produkcija, o tai praktiškai man nieko nekainuos“, - džiaugėsi sėkmingai pasibaigusiu konkurso rezultatais Saulius Poška.
„Dviračio šou“ šou su „Mėslitos“ direktoriumi Sauliumi Poška – pirmadieniais-ketvirtadieniais 21.30 val. per LNK.
Naujausi komentarai