Pereiti į pagrindinį turinį

„Suvilioti nepažįstamąjį“ – neatpažįstamai nuobodūs pažįstami aktoriai

2007-05-11 09:00

„Suvilioti nepažįstamąjį“ – neatpažįstamai nuobodūs pažįstami aktoriai

Kraupu. Nuo 2000-aisiais pasirodžiusio mistinio trilerio „Nepalaužiamasis“ Briusas Vilisas gali pasigirti tik vienu kino „hitu“ „Nuodėmių miestas“ ir vienu pakankamai stipriu filmu „Laimingasis Slevino skaičius“. Visa kita (o vaidmenų buvo jūros marios) – nykiai vidutiniokiško lygio. „10-ties jardų“ ir „Įkaito“ geriau išvis neprisiminti. Išmuša nemalonus raudonis už mėgiamą aktorių.

Halės Beri šlovingasis skrydis baigėsi po 2001-ųjų „Oskarų“ įteikimo ceremonijos. Pašlovinta už sukrečiantį vaidmenį „Monstrų puotoje“, ji papuolė į Džeimso Bondo nuotykių filmavimo aikštelę ir įsiamžino turbūt blogiausioje „bondiados“ dalyje „Pasveikink mirtį kitą dieną“. Toliau sekė lavina apverktinų kino projektų, tarp kurių itin prastumu išgarsėjo „Moteris – katė“. Halės karjerą palaikė tik Audros vaidmuo sėkmingoje „Iksmenų“ trilogijoje.

Ir štai abu laimės apleistieji Holivudo „žvaigždūnai“ susitiko gausiai reklamuotame „seksualiame dramatiškame trileryje“ „Suvilioti nepažįstamąjį“. Matyt, ir jie abu, ir jų agentai tingi skaityti pasiūlytus scenarijus iki galo. Gudrus sutvėrimas nei su žiburiu dieną nebūtų lindęs į tokį gilų š... O gal Vilisas su Beri perskaitė tik daug žadančią pradžią? Arba apskritai gavo vienintelį pasiūlymą filmuotis ir nepajėgė atsisakyti? Klaikuma be durų pabėgti.

Tokį filmą išleisti į kino teatrus?!. Tik dėl pavardžių. Būtų mano valia, tai jis net DVD formato nevertas. Tiesiai į televizijos naktinę programą: „Superpremjera Briuso Viliso ir Halės Beri gerbėjams! Slaptas filmas apie kurį niekas nieko nežinojo.“

Iš tiesų labai nelengva nuspręsti, kas juostoje „Suvilioti nepažįstamąjį“ yra blogiausia. Vaidyba, režisūra, montažas, scenarijus? Net muzika ir kamera užkliūna. Kaip sakoma, kur bepasiremsi, visur į ką nors aštraus atsimuši.

Seksuali mergina negali pamiršti, kad kažkas nužudė jos geriausią draugę. Pradeda asmeninį tyrimą, kurio objektu tampa nužudytosios meilužis ir įtariamasis. Naudojasi viskuo, ką gali pasiūlyti žavi moteris. Šioje vietoje Halės herojė tampa ne tuo asmeniu, už kurį išgyventum kaip už artimą savo. Briusas tiesiog sėdi ir tarsi laukia palaiminimo iš aukščiau. Taip nusivylę taika kareiviai laukia mūšio pradžios. Veiksmo nėra. Jį bando kompensuoti du personažai iš šalies, kurie, kaip parodys vėlesni įvykiai, visai ne iš šalies. Juos kuria amžinai antraplanis Džiovanis Ribisis ir „CSI kriminalistų“ žvaigždė Garis Durdenas. Abu taip pat nežino, ką čia veikia. Prisideda prie bendros trilerio nelogikos. Absurdiški siužeto vairo posūkiai kas kartą baigiasi juokinga avarija.

Todėl pabaiga – tikras siurprizas. Tiems, kas nelabai sekė viską, ką matė prieš tai. Čia tikriausiai scenarijaus lobis ir pakastas. Tik bent kiek košės makaulėje turinčiam žiūrovui tai jau nė motais. Jis galvoja, kad veltui išmetė pinigus. Arba – kada Briusas Vilisas išmoks skaityti scenarijus? Didžiausias jo šansas sugrįžti su trenksmu į Holivudo elitą – vasarą kino teatrus šturmuosianti ketvirtoji „Kieto riešutėlio“ dalis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų