Pereiti į pagrindinį turinį

TV1 išvados: moterys dievina neišvaizdžius, bet protingus detektyvus

2011-11-17 17:10
TV1 išvados: moterys dievina neišvaizdžius, bet protingus detektyvus
TV1 išvados: moterys dievina neišvaizdžius, bet protingus detektyvus / TV1 nuotr.

Tradiciškai manoma, kad moterys yra ašaringų serialų ir meilės istorijų gerbėjos. Bet, pasirodo, iš tikrųjų jos ištroškę ne meilės, o kraujo! Arba – pasiilgusios siužetų, kurie baigiasi ne vestuvėmis, o kalėjimo kamera.

Arba dievina žavius detektyvus, kurie sugeba išgliaudyti net kiečiausius riešutėlius.
Šiemet žiūrimiausia programa TV1 kanale tarp moterų buvo aristokratiškas britų detektyvinis filmų ciklas „Midsomerio žmogžudystės“, tapęs šio kanalo vizitine kortele.

Vienas didžiausių TV1 žiūrovių malonumų – stebėti, kaip meistriškai žmogžudysčių bylas Midsomerio grafystėje išpainioja Tomas Barnabis – Midsomerio grafystės Kostono kriminalinės policijos detektyvas.

Pagal Karolinos Greham romanų seriją kuriamose „Midsomerio žmogžudystėse“ sunku susigaudyti, kas įvykdė žmogžudystę, filmas verčia žiūrovą galvoti ir labai atidžiai žiūrėti kiekvieną seriją, kad pavyktų įspėti nusikaltėlį.

Nuo senyvo, apvalaus ir pliktelėjusio detektyvo Barnabio sėkmės nedaug teatsilieka kiti moterų numylėtiniai – detektyvai Tagartas, Deivisas, Vincentas ir inspektorius Džordžas Džentlis. Jie – taip pat TV1 narplioja nusikaltimus šiam kanale ir yra reitingų viršūnėse.

TV1 rodo keliolika serialų, bet moterims labiausiai patinka detektyviniai - rekordinio populiarumo pasaulyje sulaukęs serialas „Įstatymas ir tvarka“, „Mentalistas“ su žaviuoju Simonu Bakeriu, keistuolis „Pavojingas Deivisas“, nuovokioji ilgakojė „Detektyvė Džonson“ ir kvaištelėjęs „Vincentas“.

TV1 transliuoja nemažai moterims skirtų svorio metimo, pažinčių realybės šou, bet jie populiarumu nusileidžia programoms, kuriuose išmoningai ieškoma nusikaltėlių. Populiariausias iš TV1 rodomų realybės šou – svorio metimo laida „Sumažink mane“, kuriama Australijoje. Žiūrovės pamėgo pasimatymų laidas „Puma“ ir „Eilinė Onutė“ bei pokyčių šou „10 metų jaunesni per 10 dienų“.

Į moterų auditoriją orientuotas LNK grupei priklausantis kanalas TV1 šiemet ženkliai padidino savo auditoriją. Spalio mėnesį TV1 rinkos dalis sudarė 2,8 proc. ir buvo rekordinė per visą kanalo gyvavimo istoriją. Palyginti su šių metų sausio mėnesio rezultatais, TV1 žiūrimumas išaugo 50 proc.

TV1 televiziją žiūri 13,8 proc. visų šalies žiūrovų arba vidutiniškai beveik pusė milijono kasdien. Pagrindinė TV1 auditorija – moterys nuo 35 metų, su aukštuoju išsilavinimu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų