Pereiti į pagrindinį turinį

R. Kalinkinas: visas mano gyvenimas dabar – tarsi judėjimas trikampio trajektorija

2013-08-30 13:28
DMN inf.
M. Vaičiulio/BFL nuotr.

Jau beveik penkis mėnesius dizainerio Roberto Kalinkino diena prasideda labai anksti ryte ir baigiasi tik vėlai vakare, dažnai – jau ir po pusiaunakčio. Spalio 10 dieną į kolekcijos pristatymą pakviesiantis dizaineris sako, kad šiam dideliam įvykiui pradėjo ruoštis dar ankstyvą pavasarį, o patys pirmieji darbai tikrai nebuvo susiję su kitų metų šiltojo sezono drabužių kūrimu.

„Toli gražu ne visi į bet kokį renginį atėję žmonės įsivaizduoja, kiek daug reikėjo padaryti, kad jis įvyktų, kad būtų toks, koks yra. Taip ir su kolekcijos pristatymu: viskas prasideda nuo visų būtinų atlikti darbų ir veiksmų sąrašo sudarymo, rėmėjų ir partnerių paieškos. Tai labai svarbu: tik suplanavęs visus šiuos žingsnius, suradęs patikimus partnerius galiu būti ramus prasidėjus aktyviam kūrybos laikotarpiui. Tada jau žinau, kad „saugikliai“ įjungti ir veikia, o aš galiu visą laiką skirti kūrybai“, – sako R. Kalinkinas.

Rytą dizaineris dažniausiai leidžia savo parduotuvėje ir susitikinėja su klientais bei partneriais. Visą likusią dienos dalį užima vizitai po siuvyklas, bendravimas su konstruktoriais ir siuvėjais, bei darbas studijoje. „Galiu sakyti, kad dabar visas mano gyvenimas – tarsi judėjimas trikampio trajektorija, kurio kraštuose – mano studija, siuvyklos ir parduotuvė“, – pasakoja Robertas.

Visus darbus iki kolekcijos pristatymo jis dalina per pusę: maždaug pusę laiko ruošiantis renginiui užima organizaciniai darbai, likusią dalį – kūryba. „Tiesą sakant, kūryba užima daugiau, sakyčiau, visą laiką. Juk išėjus išsirinkti kvietimams skirto popieriaus ar aptarti, kaip atrodys į renginį kviečiantys maketai, kaip filmuosime vaizdo klipus, mintys apie būsimą kolekciją niekur neišgaruoja, gal tik trumpam pasislenka į antrą planą. Ir tikrai žinau, kad kūrybiniai darbai nesustos iki pat spalio 10-osios: žinau, kad ir kolekcijos pristatymo dieną dar bus ką padaryti, kursime ir tada“, – sako dizaineris.

Į viską, net mažiausias detales, jis žiūri labai atsakingai ir sako, kad nesvarbių darbų nebūna. „Man labai svarbu, kokia informacija ir kaip pasiekia mano esamus ar būsimus klientus dar iki renginio – tam skiriu daug dėmesio. Dėl tos pačios priežasties man svarbu ir popierius, ant kurio bus atspausdintas, iš kurio bus pagamintas kvietimas į mano kolekcijos pristatymą. Jis atspindi renginio idėją ir vertę, todėl negali būti bet koks. Pernai kvietimus gaminome patys, kiekvienam svečiui asmeniškai užrašėme juos ranka. Šiemet kvietimams pasirinkome popierių iš naujausios „Antalio“ kolekcijos. Curious Matter popieriaus kolekcija ypatinga savo šiurkščiu paviršiumi, faktūra, išskirtinėmis spalvomis – visa tai labai dera su mano kūrybos braižu ir būsima kolekcija, kurią pristatysime spalį“, – pasakoja R. Kalinkinas.

Iki kolekcijos pristatymo likusį laiką R. Kalinkinas vertina taip: „Dar liko padaryti apie 40 proc. visų suplanuotų darbų.“ Pradėjęs nuo į jo kolekcijos pristatymą kviečiančių reklaminių maketų ir kvietimų, padedamas agentūros, dabar dizaineris kuria naujas dėžutes bei maišelius, kuriuose ką tik įsigyti, RK ženklu pažymėti drabužiai ir aksesuarai pasieks jų naujųjų savininkų namus.

„Nors vieneri metai yra palyginti neilgas laiko tarpas, jaučiu, kad per juos gerokai paaugome ir išmokome daug įvairių pamokų. Džiaugiamės ir technologiniu progresu: dirbame su pažangesniais, daug daugiau galimybių siūlančiais partneriais, siuvimo įmonėmis. Dėl to galime tobulėti, o kurdami drabužius bei aksesuarus išpildyti net labai sudėtingus, tačiau kūrybiškai įdomius sprendimus“, – sako antrajam dideliam kolekcijos pristatymui šiuo metu intensyviai besiruošiantis R. Kalinkinas.

Spalio 10 dieną „Siemens“ arenoje dizaineris jau antrą kartą pristatys asmeninę mados kolekciją. Šiemet renginys apims visą arenos perimetrą ir bus daugiau kaip dvigubai didesnis už pirmąjį, vykusį pernai rudenį.  Kaip įprasta didžiosiose mados savaitėse, dizaineris rudenį pristatys būsimo šiltojo sezono tendencijas. Mados šou žiūrovai pamatys iki 60, daugiausia moterims skirtų modelių – ready to wear ir haute couture kūrinių.

„Šiemet podiumu žingsniuojančių modelių bus mažiau, tačiau šou trukmė išliks panaši, o pati kolekcija bus lengviau „nuskaitoma“ ir suprantama, vientisesnė“, – pasakoja R. Kalinkinas. Renginio svečius jis žada nustebinti ir išskirtine, netikėta scenografija. Ji apims ne tik podiumą, bet ir visą areną, tad pažintis su naujausia dizainerio kolekcija ir 2014-ųjų pavasario-vasaros dvelksmu prasidės jau nuo pat pirmojo žingsnio į arenos vidų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų