TNS LT: skaitmeninė TV pasiekia 81 proc. namų ūkių

  • Teksto dydis:

2013 metų duomenimis, 81 proc. Lietuvos namų ūkių, turinčių televizorių, TV signalas pasiekia skaitmeniniu būdu – palydoviniu, skaitmeniniu kabeliniu, IPTV ar skaitmeniniu antžeminiu. 63 proc. mūsų šalies namų ūkių naudojasi mokamos televizijos paslaugomis. Skaitmenizacija turėjo įtakos naujų televizorių įsigijimui – LCD, plazminį ar LED tipo televizorių turi daugiau nei pusė šalies namų ūkių. Tai parodė TNS LT atliktas tyrimas apie gyventojų turimą TV įrangą („Establishment Survey“).

„Skaitmeninę antžeminę TV Lietuvoje turi galimybę matyti 67 proc. namų ūkių. Kabelinės TV abonentais yra 43 proc.,  palydovinės TV  -  9 proc., o  , IPTV – 8 proc. namų ūkių. Didžiausia mokamos televizijos platforma Lietuvoje – kabelinė TV“, – sakė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Nors 66 proc. Lietuvos namų ūkių tebenaudoja  kineskopinius televizorius, tačiau lietuvių televizorių „ūkis“ modernėja – 53 proc. Lietuvos namų ūkių naudoja ir LCD, plazminius arba LED tipo televizorius. TV turinys Lietuvos gyventojus pasiekia ir per kitus vaizdą transliuojančius prietaisus – 61 proc. namų ūkių naudojosi asmeniniais kompiuteriais, kuriais galima žiūrėti TV programas.

Šiuo metu 30,7 proc. Lietuvos namų ūkių turi du televizorius, 10,4 proc. – tris ar daugiau. Vieną televizorių turi daugiau nei kas antras, t.y. 54,7 proc. namų ūkių.  4 proc. namų ūkių teigia neturintys nė vieno veikiančio televizoriaus.

TNS LT atliekamas tyrimas apie Lietuvos gyventojų turimą TV įrangą atliktas 2013 m., jo metu apklausti 5084 šalies namų ūkių atstovai, kurių amžius 15-74 m.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių sąrašą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių