Praėjusią savaitę socialiniuose tinkluose nuvilnijo įtarimai, kad mūsų šalies mados autoritetas nukopijavo „Cockheart“ logotipą – naujutėlaitėje jo virtualioje parduotuvėje siūlomus marškinėlius puošianti stilizuota širdelė internautams pasirodė kone identiška britų prekės ženklui. Gandas netruko pasiekti ir pačius „Cockheart“, kurie savo poziciją išdėstė oficialioje feisbuko paskyroje.
„Mums meilinasi pripažintas dizaineris Juozas Statkevičius, kuris pasisėmė įkvėpimo iš mūsų logotipo ir atkartojo jį savo naujausioje kolekcijoje.
Visgi, Juozai, kad ir kaip meilu tai būtų, mūsų autorių teisės jums kelia šiokių tokių keblumų tai daryti toliau. Vietoje to mes su džiaugsmu jums atsiųstume vienus iš savo originalių marškinėlių, kaip sveikinimą prisijungus prie „Cockheart“ šeimos, tik pasakykit mums savo dydį ir kur juos atsiųsti.
Mes, „Cockheart“, turime paprastą žinią ir originalų logotipą, ir gerbiame visus už jų unikalumą. Prašome, būkite savimi, o mes būsime „Cockheart“!“ – rašė britų kūrėjai.
Pats J. Statkevičius iš įtarimų juokiasi. Savimeilės nestokojantis dizaineris jau anksčiau yra tarstelėjęs, kad ne jis, o jį kažkas kopijuoja, net tokie madų namai kaip „Chanel“ ar „Dior“. Šįkart jis pasiteisino tuo, kad kalbų sulaukęs piešinys yra visiems žinomas nuo vaikystės – jį galima matyti visur: nuo tvorų ir tualetų iki laiptinių ir sienų.
Naujausi komentarai